AKTIVNOST KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE

Izbrano orodje: KODU

Za aktivnost KV3 sem izbrala orodje Kodu.

NAVODILA ZA UČENCE

Program imaš že naložen. Odpri ga in klikni na Load World. Poišči First Tutorial in klikni Play. Tvoja naloga je da, ko imaš vse pripravljeno (podrobnejša navodila v Wordu) napišeš program, ki bo Koduju dal naslednja navodila: Ko Kodu zagleda jabolko naj se premakne proti njemu in ko se dotakne jabolka, ga poje.

CILJNA PUBLIKA

Ciljna publika so učenci drugega vzgojno izobraževalnega obdobja, ni potrebnih predznanj, saj se šele začnejo to učit. Kodu se zasnovan tako, da popolnoma temelji na ploščicah, s katerimi potem programiramo. Ploščiče predstavljajo dogodke, dejanja in predmete in so nekakšen most med uporabnikovim resničnem svetom in abstraktno naravo računalniškega programiranja.

UČNI CILJI

  • razvijajo ustvarjalnost, natančnost in logično razmišljanje
  • spoznajo koncepte programiranja z uporabo interaktivnega okolja za razvoj iger
  • uporabijo osnovne korake programiranja (when, do)
  • izdelajo preprost program

Realizirana naloga

koda by Pia is licensed under CC BY-SA 4.0

Viri

Kodu Game Lab. (b. d.) https://www.kodugamelab.com/

Batagelj, V. (2002). Učni načrt, Izbirni predmet: program osnovnošolskega izobraževanja, Računalništvo: [urejanje besedil, računalniška omrežja, multimedija] (1. natis). Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport; Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf

AKTIVNOST KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE by Pia is licensed under CC BY-SA 4.0

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.