Definicija: Študent izbere poljubno nalogo za realizacijo z izbranim orodjem: Scratch, ScratchJR, Blockly (slo), Blockly , Blockly Games (slo), AppLab ali GameLab, Appinventor, Monster Coding, Kodu, Alice, NC Lab: Karel …
- Objavi navodilo naloge v obliki za učence. Kjer je smiselno, pripravi konceptno kartico (obvezno v slovenskem jeziku).
- Opredeli ciljno publiko (starost, potrebna predznanja), potrebno tehnično podporo in umesti v učni načrt.
- Zapiše učne cilje, ki jih učenci usvajajo z reševanjem naloge (učni cilji naj bodo zapisani za učence).
- Pripravi rešitev z natančnim postopkom reševanja naloge (lahko tudi video posnetek).
- Realizira nalogo z izbranim orodjem (link do realizirane naloge ali slika rešene naloge).
Zahteve:
- Celotna naloga naj bo kot objava prispevka v e-portfelju (brez povezovanja na docx, pdf datoteke), razen konceptne kartice.
- Izdelajte in uporabite lastne slike zaslona (kjer je možno, uporabljajte slovenska orodja) in jih avtorsko označite z izbrano CC licenco.
Kriterij vrednotenja: opravil/ni opravil
Priporočena literatura:
Viri v spletni učilnici.
Blockly:
- Blockly slo online urejevalnik
- e-učbenik za slikovno programiranje z Blockly
- Blockly games
- Coding using Blockly z Hour of code
Scratch:
- Vodiči in konceptne kartice z navodili za učitelja za novi Scratch 3
- Scratch primeri
- Scratch uvodni
- Scratch primeri učnih priprav
- CS s Scratch
- Scratch za učitelje
- Učne priprav za Scratch – uvodni, Učne priprave za Scratch, Učne priprave za Scratch – nadaljevalni
- 6-tedenski tečaj Scratch z vsemi gradivi za učitelja in učence
- Invent with Scratch (ebook)
App Inventor:
- MIT App Inventor 2
- App Inventor aplikacija za andorid
- Predloga za izdelavo konceptne kartice za App Inventor
- Primeri video postopkov oz. postopkov s pisnimi navodili
- Učenje in poučevanje z App Inventorjem
ScratchJR:
- Gradiva za učitelja
- K2 classroom curricula
- 7 ScratchJr Projects for Kids in Grades PK-2
- ScratchJR lesson plans
- ScratchJR creativity