Aktivnost KV3: Scratch in alternative

Definicija: Študent izbere poljubno nalogo za realizacijo z izbranim orodjem: Scratch, ScratchJRBlockly (slo), Blockly , AppLabAppinventor, TouchDevelop, GameBlox …

  • Objavi navodilo naloge v obliki za učence. Kjer je smiselno, pripravi konceptno kartico (obvezno v slovenskem jeziku).
  • Opredeli ciljno publiko (starost, potrebna predznanja), potrebno tehnično podporo in umesti v učni načrt.
  • Zapiše učne cilje, ki jih učenci usvajajo z reševanjem naloge (učni cilji naj bodo zapisani za učence).
  • Pripravi rešitev z natančnim postopkom reševanja naloge (lahko tudi video posnetek).
  • Realizira nalogo z izbranim orodjem (link do realizirane naloge).

Zahteve:

  • Celotna naloga naj bo kot objava prispevka v e-portfelju (brez povezovanja na docx, pdf datoteke), razen konceptne kartice.
  • Izdelajte in uporabite lastne slike zaslona (kjer je možno, uporabljajte slovenska orodja) in jih avtorsko označite z izbrano CC licenco.

Kriterij vrednotenja: opravil/ni opravil

Priporočena literatura:

Viri v spletni učilnici.

Blockly:

Scratch:

App Inventor:

TouchDevelop:

ScratchJR: