Teme – klinične vaje:
- Uvodna ura
Predstavitev dela pri predmetu, obveznosti študentov.
Projektno, problemsko učno delo.
Digitalne kompetence učiteljev - Učni načrti in pregled PO za poučevanje RA
Računalništvo, 3. triletje
NIP NRA, 2. triletje
Aktivnost KV1: študent pripravi kratek opis izbrane PO glede na izbran tematski sklop poučevanja računalništva. Objava v e-portfelju. - Varnost na spletu: Ovrednotenje izbranega gradiva iz Safe.si
Aktivnost KV2: Digitalni odtis in digitalna identiteta učenca in vloga učitelja RA pri tem, učitelja in starša – reflektivno razmišljanje. Objava v e-portfelju. - Računalništvo brez računalnika
· namizne igre
· karo papir, sledenje navodilom v prostoru
· vidra, bober
Aktivnost KV: Interaktivna predstavitev v spletni učilnici in reševanje učnega lista. Oddaja učnega lista v spletno učilnico. - Algoritmično razmišljanje – spletne aplikacije in izobraževalne igre (ZIPUG)
Aktivnost KV: Aktivnosti po postojankah in reševanje nalog (opravljeno s prisotnostjo na vajah).
Projektna naloga 1: UN, učni cilji in izbira aktivnosti z izbrano aplikacijo, učni list za učence. - Programiranje Scratch in alternative (ScratchJR, Blockly, Appinventor …)
Aktivnost KV3: Realizacija izbrane naloge. Objava postopka kreiranja z navodili in razlago naloge v e-portfelju. Povezava do projekta v Scratch-u (oz. Blocly, Appinventor ali ScratchJR projekta). - Multimedija (2 termina)
Grafika (R,V):
· ponovitev grafike iz UPO (grafični formati, modeli, animacija, PO)
· uporaba pri poučevanju
· Gimp, Krita, Inkscape, Photoscape (Photoscape X za Win 10 ali MAC), Photofiltre (sio podpora)
Zvok in video:
· osnovne lastnosti zvoka in videa
· programska oprema za video
· uporaba pri poučevanju
Aktivnost KV4: ROID – potrebe v praksi (slikanje/snemanje dogodkov, brošure, plakati, obvestila, šolski časopis), medpredmetno sodelovanje. Objava reflektivnega razmišljanja v e-portfelju.
Aktivnost KV5: Načrt in izvedba “stop motion” videa oziroma animacije, obdelava in objava.
Projektna naloga 2: Priprava videoposnetka z razlago izbrane teme iz RA in dodanimi vprašanji med predvajanjem, objava v Arnes video portal, nadgradnja s h5p interaktivnostmi v Arnes spletu in objava v e-portfelju. - Oblikovanje besedil in delo s podatki v oblaku: V parih pripravite in objavite nalogo za učence, ki bo vključevala delo z oblačnimi storitvami (Office 365). Zapišite operativne učne cilje, nalogo za učence in predvideno rešitev.
(Alternativa: individualno delo: rešite xlsx naloge v spletni učilnici in oddajte rešitve).
Aktivnost KV6: Cilji UN, potrebe v praksi, medpredmetno sodelovanje, možne posodobitve. Objava reflektivnega razmišljanja v e-portfelju.
Projektna naloga 3: UN, učni cilji, priprava lastne aktivnosti za delo z Office 365 v povezavi s sodelovalnim učenjem, preverjanje znanja za učence. - Računalniška omrežja, oblačne storitve in sodelovanje:
· enotna identifikacija (MDM, AAI)
· Arnes splet
· spletna učilnica, Moodle Mobile
· oblačne storitve (OneDrive, Arnes mapa, Google Drive)
· Office 365
Aktivnost KV7: ROID – potrebe v praksi: spletna stran šole, spletna učilnica in oblačne storitve. Raziskovanje prakse (5 izbranih šol, kaj imajo – gede na info na spletu ALI 2 šoli – obisk in intervju). Objava analize in reflektivnega razmišljanja v e-portfelju. - Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja
· tehnologija kot pripomoček
· Microsoft OneNote ali Class Notebook – prilagojen za delo v razredu (dostop z Office 365 in Uni Lj ID), Google za učitelje, e-urejevalnik, eXeCute,
· Formative, H5P, Plickers, Kahoot, Quizizz …
Projektna naloga 4: Priprava tematskega sklopa iz izbranega UN in nalog za preverjanje znanja z IKT - e-šolstvo:
· E-asistent
· Lopolis
Aktivnost KV8: Vrednotenje in refleksija, objava v e-portfelju. - Projektno delo: priprava e-portfelja za oddajo v ocenjevanje
Pridobivanje povratnih informacij, usmerjanje, mentoriranje - Projektno delo: priprava e-portfelja za oddajo v ocenjevanje
Pridobivanje povratnih informacij, usmerjanje, mentoriranje
(Skupno 1.082 obiskov, današnjih obiskov 1)