Definicija: Študent izbere temo iz učnega načrta za 2. triletje, (NIP NRA) iz področja algoritmičnega razmišljanja. Za izbrano temo zapiše operativne učne cilje ter poišče in ustrezno pripravi aktivnosti z izbrano aplikacijo za usvajanje učnih ciljev ter učni list za učence, s katerim bodo učenci svoje znanje utrdili in/ali preverili.
Zahteve:
- celotna objava kot prispevek v spletnem mestu z ustreznimi povezavami na izbrano gradivo,
- učni list, s katerim učenci utrdijo in/ali preverijo svoje znanje (pdf ali doc/x),
- zapisani operativni učni cilji in umeščeni v ustrezen vsebinski sklop učnega načrta,
- objava aktivnosti za usvajanje učnih ciljev ter postopek izvedbe aktivnosti (povezave do uporabljenih spletnih aktivnosti in iger, navodila za učitelja, katere aktivnosti rešijo učenci (npr. koliko stopenj)),
- obvezne vse povezave do uporabljenih virov in gradiv.
Kriterij vrednotenja:
- ustreznost oblike in umeščenosti objave [1],
- učni cilji (primernost, operativnost, povezanost z izbrano aktivnostjo) [1],
- primernost izbranih aktivnosti za realizacijo ciljev [2],
- celovitost in vsebinska ter oblikovna ustreznost postopka za izvedbo aktivnosti (ciljni publiki primerno) [3],
- vsebinska in oblikovna ustreznost učnega lista za učence (s poudarkom na celoviti pokritosti zastavljenih učnih ciljev ter oblikovni ustreznosti za ciljno publiko) [3].
Priporočeni viri:
- Vaja 4 v spletni učilnici
- Računalniško razmišljanje – zbirka materialov
- Algoritmično razmišljanje z “unplugged” aktivnostmi
- Code.org in ostale povezane aktivnosti za poučevanje računalništva
- Code.org courses
- Code.org vaje