Vaja 4: Multimedia in ROID

Glasilo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Vloga učitelja računalništva na OŠ je velikokrat postavljena v vlogo strokovnjaka za “vse kar gre na elektriko”. Če pa upoštevamo pomen kratic ROID-a (računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti), potem pa bi lahko rekli da je v tem primeru odgovoren in kompetenten samo za naprave, ki jih uporablja pri svojem pouku in pri dejavnostih, ki so na šoli kakorkoli povezane z informatiko. Zato lahko rečemo da je področje dela zagotavljanje pravilnega delovanja vseh računalnikov, tiskalnikov, projektorjev, i. table, ipd. V primeru da vodstvo šole odobri neko novo napravo (npr. 3D printer), je seveda to znotraj področja dela ROID-a, zato je zelo pomembno da je učitelj v takšnem primeru “up to date” in da se zna hitro prilagoditi spremembam in novostim, predvsem pa da se je pripravljen dodatno izobraževati, saj govorimo in informacijski tehnlogiji, tehnologijo za katero vemo, da je danes v strmem naraščanju.

Po mojem mnenju, bi moralo biti delo učitelja, ki je povezano z ROID-om smatrano kot “dodatno delo” (oz. nadure), v primeru ko ima učitelj že 100% obvezo. Sam sem bil zaposlen na 2 OŠ (skupaj s podružnicami je bilo to 4 različnih lokacij) in ko gre kaj narobe, je delo lahko zelo dinamično in včasih ostali učitelji preveč in prehitro pričakujejo rešitev. Npr. imel sem tudi priložnost videti, kako je virus zakodiral vse datoteke in so vsi mislili, da bom rešil vse datoteke, ko sem moral večkrat pojasniti, da to ni rešljivo. Po mojem mnenju učitelj računalništva ni primoran znati reševati takšne in podobne vrste dela, sploh ko govorimo o hekerskem napadu na šolo. Področja dela v okviru ROID-a bi morala vsekakor biti točno določena pri podpisu pogodbe (kot predlog).

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja