OBLIKOVANJE BESEDIL IN DELO S PODATKI, SODELOVANJE IN DELO V OBLAKU

Izbrala sem medpredmetno povezavo MAT in UBE in sicer v sklop Merila za sredino in razpršenost (4 ure). Tema sodi v 9. razred.

Cilji predmeta so:

  • Določiti aritmetično sredino, modus in mediano za dane podatke;
  • smiselno določiti tip sredine (glede na tip podatkov);
  • kritično primerjati sredine;
  • izračunati sredino z žepnim računalom in s preglednico;
  • določiti in grafično ponazoriti ”medčetrtinski” (interkvartilni) razmik.

Delo bi potekalo skupinsko, v okviru naravoslovnega dne.

Učenci vseh razredov predmetne stopnje rešijo anonimne ankete o pomenu, težavnosti in motivaciji glede domačih nalog pri pouku matematike. Učenci v razredu se razdelijo v skupine in vsaka skupina dobi 40 anket, ki jih morajo obdelati – razlikovati med numeričnimi in opisnimi podatki, jih smiselno zbrati, primerjati, razlikovati, izračunati aritmetično sredino, modus, mediano, rezultate tabelirati in grafično prikazati. Zbrane ugotovitve morajo nato zapisati kot časopisni članek, jih predstaviti pred razredom in objaviti na spletni učilnici.

Za realizacijo so potrebne izpolnjene ankete, kalkulatorji, excel, word in spletna učilnica.

PREVERJANJE ZNANJA OB KONCU URE.

VIR: učni načrt Matematika (OŠ)

 

 

 

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost