PN1: Spletna objava v sodelovalnem okolju in komunikacija z LLM
Za prvo projektno nalogo sem pripravil učno pripravo za temo Osnove računalništva in informatike, ki se jo obravnava v 9. razredu, pri predmetu Multimedija. Obravnava snovi je bila razpeta čez 4 šolske ure, oziroma 2 blok uri.
Image by Gerd Altmann from Pixabay
Free for use under the Pixabay Content License
Pogovor z LLM
Za LLM sem izbral ChatGPT. Pogovor z LLM sem pričel s pozivom, da mi poda načrt za ure, za katere sem mu podal učne cilje, ga zaprosil, da mi poda operativne cilje, časovno artikulacijo učnih ur, učna sredstva in učne metode, ki jih pri uri naj kot učitelj uporabim. Ker je v učno pripravo vključil projektno temo, sem ga naprej vprašal, kakšna naj bodo navodila, ki jih podam učencem za izdelavo predstavitev. Na koncu pa sem ga še vprašal, kako lahko preverjam pridobljeno znanje učencev na vseh taksonomskih ravneh.
Spodaj prilagam pdf datoteko, v kateri sem zapisal potek pogovora z LLM.
Pogovor CGPT © 2024 by LD is licensed under CC BY 4.0
Evalvacija pogovora z LLM
Evalvacija © 2024 by LD is licensed under CC BY 4.0
Prednosti in slabosti LLM za učitelje
Prednosti in slabosti LLM © 2024 by LD is licensed under CC BY 4.0
Viri
Program osnovnošolskega izobraževanja računalništvo. Učni načrt. (2002). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf
Licenca naslovne slike
Image by Gerd Altmann from Pixabay
Free for use under the Pixabay Content License