4. KV: Multimedija in ROID

Naslovnica za šolski časopis – vektorska grafika

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

ROID je strokovnjak za računalništvo, ki organizira, koordinira in vodi informacijsko dejavnost na šoli s pomočjo računalniške tehnologije, nosilec in načrtovalec uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šoli. Njegova glavna naloga je predvsem učiteljem svetovati in pomagati pri uporabi IKT ter jih občasno obveščati o novostih in spremembah. Po potrebi ROID tudi administrira obstoječe računalniško omrežje, skrbi za pravilnost delovanja strojne in programske opreme ter rešuje vsakodnevne uporabniške težave, ni pa to njegova osnovna dejavnost, saj ROID ni ne serviser ne vzdrževalec opreme, temveč le koordinator. ROID je v prvi vrsti učitelj, ki skuša s svojim zgledom in znanjem k uporabi IKT pritegniti in navdušiti ostale sodelavce. Z rednim spremljanjem novosti in vplivov novih tehnologij na pouk in delo zaposlenih ROID soustvarja vizijo organizacije, strateško usmerja delovanje na področju IKT ter vodi projekte, ki uvajajo nove tehnologije. Torej ROID mora imeti veliko znanja glede strojne in programske opreme.

Menim, da je vloga ROID-a v šolah zelo pomembna vloga in marsikdaj tudi zahtevna, če vsak učitelj potrebuje pomoč pri uporabi računalniku in reševanje vsakega problema. Čeprav to ni ravno njegova primarna dejavnost, menim, da učitelji nekako lahko to funkcijo ROID-a izkoriščajo in ga imajo kot za njihovega pomočnika, ki jim pomaga pri vsem povezano z IKT. Prav tako se mi zdi, da je bila funkcija ROID-a še bolj pomembna in otežena sedaj med korono krizo, kjer je pouk potekal na daljavo in ROID fizično ni bil prisoten, ampak je učiteljem pomagal na daljavo. Upam, da so se tako tudi ostali učitelji nekaj naučili in bodo lahko sedaj samostojneši pri delu z IKT.

4. KV: Multimedija in ROID by ardmen is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 46 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost