Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja

Za izvedbo projektne naloge sem si izbrala obvezni izbirni predmet urejanje besedil. Izbrala sem si prvi sklop predmeta, osnove informatike in računalništva.

Operativni učni cilji

  • Predstaviti informacijo z več podatki.
  • Našteti različne načine zapisa podatkov.
  • Razlikovati programsko in strojno opremo računalnika in opisati njune naloge.
  • Našteti enote strojne opreme računalnika, razložiti, zakaj jih uporabljamo, in opredeliti kriterije, po katerih vrednotimo njihovo kakovost.

Teoretična predstavitev in formativno PZ

V spletni učilnici Arnes sem pripravila teoretično predstavitev teme. Za formativno preverjanje znanja sem uporabila dejavnost kviz v spletni učilnici in pa orodje Quizizz.

Povezava do spletne učilnice: Spletna učilnica

Povezava do kviza s Quizizz: Kviz

Vrednotenje uporabljenih orodij

Arnesova spletna učilnica

Storitev je prostodostopna in jo podpirajo vsi brskalniki. Namenjena je učiteljem in učencem in je enostavna za uporabo, omogoča pa veliko raznolikih funkcij. Uporablja jo ogromno šol in fakultet v Sloveniji. Vsebine lahko vdelamo direktno v spletno učilnico, vdelamo pa lahko tudi datoteke, URL-je,… Ima vse funkcije, ki so potrebne, da učenci dosežejo učne cilje. Na več različnih načinov jim lahko predstavimo vsebine in za preverjanje znanja lahko naredimo kviz ali H5P vtičnik. To nam omogoča tudi dajanje povratne informacije učencem. Učenci so motivirani za uporabo, primerno je, da imajo vse predmete in informacije na enem mestu.

Quizizz

Quizizz je orodje, namenjeno predvsem za izdelavo kvizov, ki so primerni za formativno preverjanje znanja. Osnovne funkcije so dostopne brezplačno, nekatere pa so plačljive. Učitelj se mora za ustvarjanje kviza prijaviti, učenci pa lahko sodelujejo brez prijave, potrebujejo le povezavo ali kodo. Primerna je za preverjanje učnih ciljev. Brezplačna verzija je dokaj prilagodljiva, v vprašanja lahko dodajamo slike, izberemo pa lahko med manjšim naborom vrste vprašanj (vprašanje z izbiro pravilnega odgovora, odprto vprašanje, vprašanje, kjer dopolnijo stavek). Omogoča nam dajanje povratne informacije v smislu ali je nekaj prav ali narobe. Učenci so motivirani za uporabo, aplikacija ima tudi atraktiven videz.

Viri

(Skupno 57 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost