Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja

Tematski sklop

Tematski sklop, ki sem si ga izbrala je sklop o računalniških omrežjih, spada v neobvezni izbirni predmet računalništvo, pod vsebino komunikacija in storitve.

Učni cilji:

  • učenci poznajo temeljne ideje o delovanju računalniških omrežij,
  • učenci poznajo glavne storitve računalniških omrežij,
  • poznajo glavna varnostna priporočila v omrežjih in omrežni bonton (netetika).

Realizacija projektne naloge

Nalogo sem realizirala v Arnes učilnici, preverjanja znanja pa s kvizom v spletni učilnici, s kvizom v Google Forms in z vprašanji H5P v interaktivnem videoposnetku.

Arnes učilnica

Google Forms

Analiza aplikacij

Arnes učilnica: je brezplačna in je dostopna na spletu, zato deluje na vseh operacijskih sistemih, na različnih napravah. Tako učitelji kot učenci se prijavijo z AAI računom. Spletna učilnica je primerna za učence, je pregledna in jo lahko samostojno uporabljajo. Zelo enostavno je prilagajati okolje, dodati vsebino, slike ali videoposnetke kar v stran spletne učilnice. Ponuja nam tudi možnost dodajanja različnih aktivnosti, sama sem dodala že prej narejen H5P, na novo pa sem naredila kviz. Kvizi so zelo prilagodljivi, nudijo veliko različnih tipov vprašanj (drži/ne drži, kratek odgovor, esej, več izbir, izbira manjkajoče besede, povezovanje…), lahko uredimo tudi povratno informacijo za vsak različen odgovor.

Google Forms: je prav tako brezplačno orodje in je dostopno na spletu. Prav tako deluje na vseh operacijskih sistemih in na različnih napravah. Učitelj se prijavi z Google računom, učenci se za sodelovanje ne potrebujejo prijaviti. Po končanem kvizu lahko takoj dobijo povratno informacijo (če se naloge lahko samodejno ocenijo). Ponuja nam veliko različnih tipov vprašanj (kratek odgovor, več izbir, lestvica, datum), lahko vrednotimo in točkujemo odgovore. Omogoča nam, da v vprašanja vstavimo slike, videoposnetke ali zvočne datoteke. Je zelo dostopen – Google podpira branje besedila, celozaslonsko povečavo, nastavitev visokih kontrastov. Učitelji lahko izvozijo tabelo z rezultati kviza.

Viri in licence:

bmohor3. (b. d.). Internethttps://www2.arnes.si/~bmohor3/ROM/internet.html

Breščak, B. (b. d.). Kaj je računalniško omrežje? SERŠ Maribor. https://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/omrezja/01_omrezja/omrezja.html

CoLoS. (b. d.). Računalniško omrežjehttp://colos.fri.uni-lj.si/eri/INFORMATIKA/RACUNALNISKA_OMREZJA/RacunalniskoOmrezje.html

Portal OSV. (b. d.). Svetovni splet in kako dostopamo do njegahttps://www.portalosv.si/digitalna-pismenost/svetovni-splet-in-kako-dostopamo-do-njega/

Licence so ob slikah vedno navedene, drugače so slike brez licenc.

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost