KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE

Okolje

Za okolje, v katerem bi učencem dal nalogo, sem si izbral Blocky, katerega slovensko verzijo se dobi na povezavi: https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/editor.html. Učenci bi si lahko pri nalogi pomagali tudi z e.učbenikom na povezavi: https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/index.html.

Naloga

Naredite program, ki bo izrisal poljubni n-kotnik. Torej če v programu število kotov nastavimo na 6, bo izrisal 6-kotnik, če nastavimo na 4, bo izrisal 4-kotnik, itd. Za risanje uporabite želvo.

Namig: Za večjo preglednost definirajte več spremenljivk.

Ciljna publika

Ciljna publika so učenci 3. triade osnovne šole, ki obiskujejo izbirni predmet “Multimedija” in so se pri matematiki že učili o kotih v večkotnikih, torej znajo pravilno izračunati kote pri poljubnem večkotniku. Naloga je po zahtevnosti težja in je namenjena za bolj napredno programiranje.

Učni cilji

Splošni učni cilj:

  • pridobivajo sposobnost samostojnega reševanja problemov.

Operativna cilja:

  • Učenci znajo pravilno napisati algoritem za izračun kotov v večkotniku
  • Učenci znajo pravilno uporabiti želvo

Rešitev naloge

Viri

Učni načrt, Program osnovna šola, Računalništvo (Neobvezni izbirni predmet). Pridobljeno 3.4.2021 iz https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf

Licenca

Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost