Scratch

Naloga bi bila, da z mačko poskusimo uloviti miš. Ciljna publika je tu 6.razred.

Učni cilji:

  • učenec zna s pomočjo blokov ustvariti igro
  • učenec razume osnovne koncepte koordinatnega sitema

To bi začeli s tem da ustvarimo 2 lika: mačko in miš. Najprej sprogramiramo miš. Določimo ji začetne vrednosti: koordinate 140, -140 in smer gor. Tu naprej ustvarimo zanko, kjer so bo pomikala po x in y osi v krogu.

Nato moramo sprogramirati mačko. Tu nastavimo da vsakič ko je pritisnjena smerna tipka, se lik premakne v to smer.

Edino kar nam sedaj še ostane je, da ko mačka ulovi miš. in ko se to zgodi mačka izpiše njami, miš pa zgine. tu imamo 2 bloka en je izpis drugi je pa skrij. kar pomeni da bomo morali pri začetku programa miši še dodati blok pokaži.

 

 

Povezava do scratcha: https://scratch.mit.edu/projects/230720430/

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost