PROJEKTNA NALOGA 4: SPLETNO UČNO GRADIVO IN FORMATIVNO PZ

Operativni cilji ure bi bili, da učenci:

● znajo uporabiti stebre za reševanje problema,
● znajo našteti faze procesa reševanja problema,
● znajo za podano nalogo izluščiti bistvo problema,
● znajo problem razdeliti na več manjših problemov,
● ugotoviti kateri podatki so pomembni in napisati navodila (algoritem).

Ustvarjeno spletišče deluje kot i-učbenik.

Za ustvaritev interaktivnega učbenika sem si izbral kar možnost ustvarjanja novega spletišča na portalu Arnes Splet, za preverjanje znanja par sem uporabil orodje H5P za ustvaritev interaktivnega posnetka razlage snovi.

Vrednotenje uporabljenega orodja:

Arnes Splet spletišča: Kot sem že omenil, sem interaktivni učbenik ustvaril s pomočjo integriranega WordPressa v Arnes Splet storitvi. Storitev je povezana s svojim namenom in je primerna za uporabo učencev, saj nam omogoča predelavo celotnega spletišča kot želimo sami. Učenci dobijo povratno informacijo le prek komentiranja, če so že sami objavili komentar, kar omogoča tudi neke vrste neposreden stik s profesorjem, če ne upoštevamo računalniškega zaslona. Učenci poleg tega lahko brez težav dostopajo do spletišča in ga uporabljajo kjerkoli imajo internetno povezavo. Kot učiteljem nam omogoča nastavitev spletišča na tak način, da imamo na voljo vse funkcije, ki jih potrebujemo za izvajanje predmeta in dodajanje gradiv, nalog in morebitnih učnih interaktivnih posnetkov. Spletišče lahko nastavimo tako, da je ostalim skrito, če želimo, da ga uporabljajo samo učenci, ali pa javno, da lahko vsebino pogledajo tudi ostali mimoidoči “surferji” interneta.

Storitev sem si izbral zaradi zgoraj navedenih trditev in predvsem zaradi integriranega WordPressa, ki omogoči enostavno izbiro že v naprej postavljenega “layout-a” ali zunanje strukture spletne strani in se konec koncev mi ukvarjamo le z dodajanjem vsebine.

H5P: Za preverjanje znanja sem si izbral orodje H5P, ki je prav tako del storitve Arnes Spleta. Omogoča nam ustvarjanje interaktivnih posnetkov tako, da si izberemo video, ki je že nekje objavljen in mu dodamo sprotna preverjanja znanja. Tukaj nimamo preveč svobode kot pri spletiščih, ampak jo imamo dovolj, da lahko znanje preverimo na veliko različnih in zanimivih načinov, da od učenca zahtevamo pozornost in sodelovanje. Obstaja tudi verzija H5P, ki je dostopna na njihovi spletni strani v angleščini in je zanjo potrebna registracija s katero dobimo neomejen dostop do storitve in vseh orodij. Kot sem že omenil ima Arnes Splet to orodje integrirano za ustvarjanje interaktivnih posnetkov, za kar sem ga tudi rabil. Aplikacija brez dvoma doseže svoj namen in je primerna za uporabo učencev, saj je intuitivna (od učenca zahteva klikanje in nato zgine) in sproti preverja učenčevo pozornost. Prav tako preko nje učenec dobi takojšnjo povratno informacijo in ni zahtevna za uporabo. Prav tako kot učenec pa dobi povratno informacijo tudi učitelj.

Ker sem ustvaril video za temo računalniškega mišljenja se mi je zdelo edino smiselno, da za to zahtevnejšo temo od učenca, ki video gleda, zahtevam čim več pozornosti in sproti preverjam njegovo razumevanje snovi.

Še bolj pa je bila izbira storitev enostavna zato, ker je ena integrirana v drugi in vedno ostajamo na enakem portalu ne glede na to, kaj delamo v zvezi s snovjo.

Viri:
● Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. (2013). Program osnovna šola – računalništvo – neobvezni izbirni predmet – Učni načrt. Pridobljeno 24. 6. 2020, s https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/Neobvezni/Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja