3: SCRATCH IN ALTERNATIVE

Navodilo:

Ustvari igro v Scratchu, v kateri bo netopir lovil hrošča (lahko uporabiš tudi druge figure). Obe figuri naj se premikata v smeri premika računalniške miške, le da je figura, ki jo loviš, nekoliko hitrejša. Če netopir hrošča ujame, naj se predvaja zvok in igra se ustavi.

Ciljna publika:

Naloga je namenjena učencem drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja in spada v sklopa Algoritmi in Programi. Poznajo že osnovne funkcije Scratcha, znajo algoritem zapisati s programom ter v program vključiti konstante in spremenljivke.

Učni cilji:

Znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši neki problem, znajo uporabiti pogojni stavek in izvesti vejitev, prepoznajo in znajo odpraviti napake v svojem programu, so zmožni razumeti in realizirati interakcije med liki in objekti.

Učni cilji za učence:

Uporabiti pogoje v programu in prepoznati napake v svojem programu.

Rešitev:

Izberemo si ozadje in figuro, ki jo bomo lovili (hrošč).

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Hrošča postavimo na mesto, kjer bo vedno začel igro (spodnji del desno). Nato nastavimo, da se bo hrošč vedno premikal v smeri računalniške miške (npr. za 10 korakov).

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Nato si izberemo še drugo figuro (netopirja), ki bo hrošča lovila.

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Netopirja postavimo na mesto, da bo čim bolj daleč od hrošča (zgornji del levo). Nato tako kot prej, nastavimo, da se bo netopir premikal v smeri miške (torej, tudi v smeri hrošča), le bolj počasi (npr. za 4 korake).

Ustvarimo pogojni stavek: če se netopir dotakne hrošča, je igre konec in nastavimo, da se ob tem predvaja zvok pop.

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Obema figurama nastavimo način vrtenja na brez vrtenja.

Licenca Creative CommonsTo delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Realizirana naloga: https://scratch.mit.edu/projects/230454754/
(Skupno 89 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja