Projektna naloga 1: Spletna objava v sodelovalnem okolju in komunikacija z LLM

Pogovor z LLM

Pogovor z LLM-jem je v spodnjem PDF dokumentu.

Evalvacija uporabe LLM

Komunikacija z LLM ima tako pozitivne kot tudi negativne vidike.

Pozitivno:

  • LLM omogoča hitro generiranje besedila ter hitro pripravo navodil za izvedbo aktivnosti
  • LLM lahko ponudi veliko število idej in predlogov za izvedbo aktivnosti, kar lahko obogati učno izkušnjo in omogoči raznolikost pri učenju
  • Poleg tega poda natančna navodila za učence za izvedbo aktivnosti ali pri reševanju preverjanja znanja. Primer je prikazan na spodnji sliki:

This work is marked with CC0 1.0 

  • LLM poda tudi dobra in natančna navodila za učitelje, in sicer na kaj morajo biti pozorni med učno uro in preverjanjem znanja. Primer je na spodnji sliki:

This work is marked with CC0 1.0 

Negativno:

  • LLM morda nima popolnega razumevanja konteksta učnega načrta ali ciljev, kar lahko privede do neustreznih ali nepopolnih navodil, če mu ne podamo konkretnih navodil.
  • Pri sestavi preverjanja znanja mu moramo dati res natančna navodila, da dobimo končni rezultat. Spodaj je na prvi sliki prikazan primer odgovora LLM, ko sem mu dala bolj splošna navodila. Na drugi sliki pa je prikazan odgovor, ko je LLM dobil bolj specifična navodila:

This work is marked with CC0 1.0 

  • Čeprav LLM lahko generira ustrezne odgovore, nima dovolj razumevanja, da bi lahko prilagodil učenje posameznemu učencu ali razložil snov na način, ki bi bil razumljiv vsem učencem.
  • LLM ne more prepoznati težave ali napačno razumevanje učencev ter jim nuditi povratne informacije oziroma dodatno razlago kot jo lahko učitelj.

Viri

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost