KV8: E-ŠOLSTVO
Pri zadnjih vajah, smo testirali dve e-redovalnici, ki se uporabljata v slovenskih osnovnih in srednjih šolah; to sta Lo.Polis in e-Asistent. Spodaj je podano subjektivno mnenje o vsakem od sistemov glede na prvo uporabo obeh sistemov, kot učitelj.
Primerjava
Dnevnik
V dnevniku vnašamo učne ure, dodajamo učno snov, označujemo manjkajoče učence, dodajamo domače naloge, pohvale in graje, dogodke itd. Torej vse kar zadeva urnika in učnih ur ter bo učitelj uporabljal vsak dan, zato je to mogoče tudi najpomembnejši del okolja. Vse to sem tudi testiral.
Tako pri e- Asistentu in Lo.Polis je ta aspekt dobro izveden in intuitiven. Za katerokoli možnost ni potrebno preveliko klikov in vse je tam, kjer bi to pričakoval. Učno uro je lahko dodati in realizirati, vendar menim, da pri tem prevlada Lo.Polsi, saj je vse na eni strani in ni potrebno klikati v menije, poleg tega omogoča vpis in realizacijo na enkrat; grafični vmesnik je tudi lepši (kar tudi nekaj šteje). Dodajanje pohval in graj je v e-asistentu veliko lažje (manj klikov, bolj logično mesto).
Redovalnica
V redovalnici urejamo ocenjevanja in ocen učencev. V e-Asistentu lahko tukaj tudi pogledamo profil učenca, kar ima Lo.Polis posebno okno za to.
Obe redovalnici sta solidni in lahki za uporabo. Pri e-Asistentu je dodatek profila učenca (kjer lahko pogledamo vse njegove ocene) dober, vendar ne nujno potreben.
Oddelek
V modulu oddelek lahko učitelj pogleda učenčev profil, to vsebuje vse njegove ocene, opravičene/neopravičene ure, pohvale in graje itd..
Razdelek oddelek se mi zdi zelo pomemben za učitelja in menim, da obe storitvi omogočata dobro uporabo modula. Lo.Polisov modul je po mojem mnenju bolj pregleden.
Letna priprava /načrtovanje dela
Ta modul ima pri vsakem ponudniku storitve drugačno ime, vendar je princip za oboje isti. Učitelj ga uporablja za pripravo učnega načrta oziroma potek dela za vsako učno uro v prihajajočem šolskem letu. Ta modul je namenjen zgolj učiteljem in ravnateljem; učitelj ima narejen načrt po katerem se ravna, ravnatelj pa dobi vpogled v delo učitelja oziroma njegovo pripravo.
Tukaj menim, da je največja razlika med e-Asistentovim in Lo.Polisovim modulom. E-Asistentov modul se zdi, kot da je bil dodan brez večjega razmisleka, skoraj kot nek nedokončan dodatek. Za vpis sklopa in učnih ciljev je potrebno več klikov, poleg tega pa se recimo vpisov ciljev sploh ne vidi ko jih enkrat napišeš, vsaj ne v istem oknu. Grafični vmesnik izgleda zastarel in rahlo zmeden, postavitev gumbov in način vnosa je po mojem mnenju zelo ne intuitiven. Za razliko je Lo.Polisov modul veliko bolj dodelan, grafično veliko prijetnejši, manj zmeden (vse je tam, kjer bi pričakovali) in potrebuje manj klikov. Tako je dodajanje sklopov in ciljev veliko bolj prijetna izkušnja.
Povzetek
Pri izbiri storitve za ešolstvo je pomembno, da predhodno sprobamo storitev in se odločimo katera je bolj primerna za našo situacijo. Menim, da sta tako Lo.Polis kot tudi e-Asistent zelo kompetentni storitvi s katerimi ne moremo tako rekoč “veliko zgrešiti”.
Prispevek je pod licenco CC BY-SA 4.0.