PROJEKTNA NALOGA 3: OBLIKOVANJE BESEDIL IN DELO S PODATKI, SODELOVANJE IN DELO V OBLAKU

Dandanes ima računalništvo vedno večjo vlogo, tako v prostem času kot tudi med izobraževanjem. Učenci vedno več uporabljajo računalnike tudi pri drugih predmetih, za npr. delanje seminarske naloge, predstavitev, iskanje virov, itd. Z uporabo računalnika dajemo učencem tudi večjo motivacijo, zato lahko različne predmete povežemo tudi z uporabo računalnika.

Izbrala sem si medpredmetno povezavo Urejanje besedil in Geografija. Aktivnost sem pripravila za 9. razred.

Operativni učni cilji

Računalništvo

Učenci:

  • znajo z urejevalnikom besedil napisati krajše besedilo in ga oblikovati po zahtevah
  • izbrejo ustrezen računalniški program in ga zaženejo v grafičnem operacijskem sistemu
  • znajo v programu izbrati in uporabiti ustrezen ukaz

Geografija

Učenci:

  • prepoznajo ali poiščejo na Google maps-ih v katero naravno-geograsko enoto spada dodeljen kraj

Metoda in oblike dela

Učna metoda razlage, učna metoda dela z besedilom, učna metoda pisnih del, učna metoda izdelkov. Frontalna, individualna in skupinska heterogena oblika.

Opis aktivnosti in nalog za realizacijo učnih ciljev

Prejšnjo učno uro bi učencem naročila naj naslednjič s seboj prinesejo učbenike Geografije. Aktivnost, ki bi jo izvajala, bi potekala dve učne ure.

Prva učna ura

Za uvodno motivacijo bi učitelj vsakemu učencu določil kraj iz Slovenije (npr. Koper, Celje, Maribor, Metlika, itd.) in učenci naj prepoznajo, oziroma poiščejo s pomočjo aplikacije Google maps v katero izmed petih naravno-geografskih enot v Sloveniji spada določen kraj. Ko bi vsi učenci to vedeli, bi jim rekla naj se razdelijo po skupinah tako, da bodo vsi v skupini imeli enako naravnogeografsko enoto in bi jim na kratko predstavila, kaj bomo počeli v naslednjih dveh učnih urah.

Naloga posamezne skupine bi bila narediti dokument v Microsoft Word-u z opisom naravnogeografske enote, katera jim je bila dodeljena in jo predstaviti drugim učencem. Učencem bi razdelila list z navodili. Pred začetkom pisanja dokumenta bi njihova naloga bila, si razdeliti kdo izmed učencev bo kaj napisal in v drugi učni uro to tudi predstavil.

Učenci bi to delali do konca prve učne ure, kar jim ne bi uspelo dokonačati v šoli, bi jim naročila naj dokončajo za domačo nalogo. Nato bi jim povedala, da imajo pri naslednji učni uri vsaka skupina predstavitev približno 5 min in naj se pripravijo za predstavitev svojega dela. Ko pa zaključijo naj si dokument delijo med seboj.

Druga učna ura

Pri drugi učni uri bi na začetku najprej ponovila kaj smo nazadnje in kaj bomo pri teji učni uri počeli. Nato bi prosila prvo skupino, da predstavi svojo naravnogeografsko enoto, dokler vse skupine ne predstavijo svojih enot.

Po končanih predstavitvah bi jim povedala, če kaj ni blo v redu in kaj bi lahko izboljšali. Po tem bi učenci začeli z reševanjem kviza.

Viri

Projektna naloga 3 © 2021 by  Tia Vrhovec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost