4. PN: Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja

Izbrala sem teme vezane na preglednice, grafikone in spletno stran, ki se jih obravnava pri Računalniških omrežjih.

Učenci znajo vnesti in oblikovati podatke v preglednico, narisati ustrezen grafikon in ga vriniti v besedilo ter izdelati enostavno spletno stran.

Za ustvarjanje učbenika sem uporabila orodje Microsoft OneNote Class Notebook. Ko sem pregledovala različna orodja, se mi je ta zdel dovolj preprost, a še vedno učinkovit. Všeč mi je bil, ker je dostopen vsem in lahko z njim prikažeš učencem, kako si lahko sami ustvarijo svoje zapiske. Prav tako mi je všeč, da ima zavihke, kar naredi stran bolj pregledno, da se učenec lažje znajde. Ravno zavihki so me pritegnili in mi dali občutek, kot da gledam fizični učbenik. Menim, da je aplikacija povezana s svojim namenom in primerna za učence, saj ima visoko stopnjo prilagodljivosti in omogoča spreminjanje v skladu s potrebami učencev. Učenci jo lahko uporabljajo samostojno, kar jim da tudi večjo motivacijo. Sama sestava aplikacije je privlačna in enostavna za uporabo in še brezplačna. Ker je enostavna, ne odvrača pozornosti učencev in se zato lahko osredotočijo na njihovo delo. Učenca bolj motivira za delo in učenje, kot navaden fizični učbenik, saj je nekaj novega, nenavadnega.

Za preverjanje znanja sem uporabila Google Forms. Učenci in učitelj dobijo individualno povratno informacijo o tem koliko so se naučili. Ker je to aplikacija in ne pisni preizkus je učencem bolj zanimivo in so zato bolj motivirani za uporabo. Prav tako dobijo takojšnjo informacijo o tem koliko znajo. Učitelj lahko primerja rezultate učencev med seboj, vidi katero vprašanje jim je predstavljalo največ težav in se lahko naslednjo uro o tem pogovorijo. Rezultate preizkusa lahko tudi izvozi za nadaljnje raziskave.

Interaktivni učbenik.

Preverjanje je ustvarjeno znotraj učbenika.

Viri:

(Skupno 53 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost