1. PN: Algoritmično mišljenje

Operativni učni cilji:

  • učenci razumejo pojem algoritem,
  • učenci sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug.

Aktivnost:

Učitelj predstavi potek ure: spoznali bomo pojem algoritem, reševali boste delovne liste, ki jih bomo na koncu pregledali. Učitelj najprej predstavi pojem algoritem – pove definicijo, nato to prikaže na primeru – pot na drugo stran učilnice. Učence poprosi za pomoč, kako naj pride na drugo stran učilnice. Učenci mu narekujejo pot npr. 3 korake naprej, obrni se levo in 5 korakov naprej. Sledi diskusija, kjer poiščejo vse elemente algoritma: kaj je bil problem, ali je končno število korakov, katere znake smo uporabili. Podoben primer naredijo učenci v paru. En učenec narekuje pot drugemu, na koncu diskutirata elemente algoritma. Nato si vlogi zamenjata. Sledi samostojno reševanje delovnega lista. Učitelj hodi po razredu, opazuje in svetuje. Zadnjih 7 minut pregledamo delovni list tako, da učitelj pozove učenca, da pove svoje rešitve, drugi pa ga dopolnijo, če ni pravilno.

Algoritmi by NinaD is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Uporabljajo se primeri iz aplikacije Lightbot Code Hour.

Vir:

Krajnc, R., Drinovec, A., Brodnik, A., Pesek, I., Nančovska Šerbec, I., Demšar, J., Žerovnik, A. in Lokar, M. (2013). Učni načrt. Računalništvo: neobvezni izbirni predmet. Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/Neobvezni/Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja