KV3: Scratch

Naloga: Izberi poljubno ozadje in dinozavra, ki ima več možnih videzov, da mu jih boš lahko spreminjal. Na začetku ga postavi na levo stran, nato naj drsi do sredine ozadja. Za nekaj sekund naj pozdravi gledalca, nato pa mu z zanko ukaži, naj trikrat “pokaže” vse svoje videze in tako ustvari ples. Nato naj gledalcu reče Adijo, in zdrsi proti desni strani ozadja.

Naloga je primerna za drugo triado, torej za učence 4., 5. ali 6. razreda. Umestila bi jo v sklop neobveznega izbirnega predmeta računalništvo, saj se tam učenci spoznavajo z algoritmi. Scratch se mi zdi primeren programski jezik za spoznavanje in utrjevanje le teh. Učenci za izvajanje naloge potrebujejo računalnik in račun v Scratch-u. Predznanje za to nalogo ni potrebno, saj se spoznavajo z osnovami, razumeti pa morajo, kaj je algoritem.

Učni cilji naloge

Učenci:

  • razumejo pojem algoritem,
  • razvijajo algoritmični način razmišljanja in spoznavajo strategije reševanja problemov,
  • znajo slediti izvajanju tujega programa,
  • znajo algoritem zapisati s programom,
  • razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema

 

Realizirana naloga

Moja rešitev naloge:

 

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 33 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja