Scratch in alternative

Ciljna publika:

Naloga je primerna za učence druge triade, natančneje za 4. razred, saj spoznajo osnovne korake, zvoke, spreminjanje videza in zanko v Scratch Jr. in tako lažje nadaljujejo v programu Scratch.

Predznanje ni potrebno.

Nalogo bi umestila v tematska sklopa Algoritmi in  Programi.

Učni cilji:

  • Učenec zna s pomočjo blokov sestaviti program po navodilih.
  • Spozna osnovne korake premikanja, glasu, spreminjanja videza in zanko.

Operativni učni cilji:

  • Znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo.
  • Algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku.
  • Sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug.
  • Znajo slediti izvajanju tujega programa.

Scratch Jr konceptna kartica

 

(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost