Algoritmično razmišljanje: Teci Marko

Kot aktivnost, bodo učenci izvajali igro Teci Marko Allcancode , ter pošiljali Marka ali Sofijo na pot, ki je podana. Pri igri je možnost izbrati snežno deželo, džunglo ali pa sprehajanje po templju. Pri učni uri bi igrali igro v džungli do 9. stopnje (vključno z 9.). Prvih nekaj stopenj, junaka le obračajo levo in desno ter izvajajo korake naprej, v naslednjih nekaj stopnjah pa morajo že kaj preskakovati (grm ali reko).

Učitelj bi jih v uro uvedel s ponovitvijo pojma algoritma, ter preprosti opis algoritma, kako si umiti roke. Šele nato bi učenci začeli z izvajanjem igre. Učitelj bi delo nadzoroval, ter opazoval razmišljanje (skozi igro) učencev.

Pri učni uri bodo učenci dosegli operativni cilj, da algoritem predstavijo s pomočjo navodil v preprostem jeziku. Učenci že od prejšnjih ur razumejo pojem algoritem, znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov ter znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo.

Učni list, ki bi ga reševali učenci po končanem igranju igre, bi bil videti tako: UČNI LIST

(Skupno 138 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost