PN 2: Multimedija
Tema: Zanka dokler (4., 5. in 6. razred)
Učni cilji:
- razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema
- znajo izpisovati vrednosti spremenljivk med izvajanjem programa in izpisati končni rezultat
zanka dokler by trnik’s is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Viri:
Anželj, G., dr. Brank, J., dr. Brodnik, A., dr. Fürst, L., & mag. Lokar, M. (2018). Slikovno programiranje, E-učbenik za uvod v programiranje. Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru. https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/index.html
Učni načrt za izbirni predmet. Računalništvo. (2002). Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf