DELO S PODATKI

Za temo medpredmetnega povezovanja sem si izbrala sklop zbiranje in predstavitev podatkov in pa merila za sredino in razpršenost, ki spadata v učni načrt za predmet matematika v 9. razredu osnovne šole.

Učenci razporejajo podatke po enem ali dveh kriterijih (tudi številčnih),  dane (zbrane) podatke smiselno uredijo v preglednico, spoznajo osnove računalniških preglednic, uporabljajo računalniške preglednice (najosnovnejša znanja), uporabijo računalniško preglednico za urejanje podatkov po velikosti (razvrščanje), določijo aritmetično sredino, modus in mediano za dane podatke in izračunajo sredino s preglednico.

Učenci bi delali v skupinah, na začetku pa kot celoten razred, saj bi v skupno Excelovo preglednico vnašali podatke za telesno višino in oceno pri matematiki. Uporabila bi metodo razlage in demonstracije pri frontalnem delu učne ure, saj bi se najprej učenci morali vpisati/registrirati v oblačne storitve, nato bi predstavila preglednice in njene funkcije. Eksperimentalno učno metodo bi uporabila, ko bi učenci merili telesno višino, to delo bi potekalo v paru. Na koncu ure bi učenci individualno preverili svoje znanje.

Dokument z navodili in preglednico se nahaja tukaj, kviz za preverjanje znanja pa tukaj.

Viri:

http://eucbeniki.sio.si/mat9/896/index4.html

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja