AKTIVNOST: SCRATCH

Pozdravljeni!
Danes bomo naredili kratko igro križcev in krožcev na osnovnem nivoju. Ko bomo kliknili na gumb v programu scratch se nam bomo prikazal križec ali krožec glede na to kdo je na vrsti.
Prvo kar moramo narediti je manjše polje. Za ozadje si bomo nastavili neko ozadje, ki nas ne moti. V mojem primeru sem uporabil ozadje Blue Sky. Naslednjo stvari pa so črte, ker nam scratch omogoča samo vodoravne črte moramo jih moramo seveda nasaviti na pravilno pozicijo. To naredimo takole.
Ko kliknemo za zeleno zastavico se linija nastavi na 180 stopinj.

Nato si izbermo gumbe in jim dodamo naslednje ukaze.

Ko kliknemo zastavico naj se gumb pokaže. V ozadju pa postavimo še naš števec z imenom poteza. Ta bo samo štel poteze in se bo povečal vsakič, ko bomo kliknili na nek gumb. Ne smemo ga na začetku seveda nastaviti na 0. Pa nadaljujmo. Ko kliknemo gumb, se naš števec poveča, gum se skrije nato pa preidemo v pogojni stavek. Ker smo začeli naš števec na 0 bo ob kliku na gumb števec na 1. Nato se vprašamo, če je pri deljenju z dve ostanek 1, sporočimo programu sporočilo X_1. Če pa je ostanek 0 pa sporočimo O_1. To so oznake za gumb in krog na prvem mestu. TO naredimo za vsak gumb vendar ne smemo pozabiti, da moramo spročila menjati glede na to kateri gumb kliknemo.

Na vsakem krogu in križcu nastavimo zgornjo kodo, ponovno pazimo  na prava spročila. Ko krog ali križec dobita pravo sporočilo se prikažeta. Tako smo zaključili z našim delom!

Igra je namenja otrokom, ki že malce poznajo programiranje rešijo jo lahko tudi otroci bred predznanja.

Učne cilji so : razumevanje in uporaba globalne spremenljivke, računanje po modulu, uporaba pogojnega stavka.

Za končanje samega programa vas pustim z namigom, da sporočate možne trojice z enakimi znaki!

(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja