Zanke

Operativn učni cilj: razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema

Vsebina/sklop: Programi iz RAČUNALNIŠTVO (NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET)

Učenci bi se razdelili v skupine po 4. Vsaka skupina dobi list papirja, 5 kock in pisalo.

Bistvo te naloge je da se otrokom prikaže elemente v zankah:

  • začetno vrednost, pri kateri začne zanka teči
  • interval, pri katerem povemo za koliko se bo ta vrednost spreminjala
  • končno vrednost, ki pove kdaj se bo zanka končala

Potek:

1. učenec v skupin vrže kocko in vrednost, ki se mu prikaže je začetna vrednost, ki se zapiše na list

2. učenec v skupini vrže kocko in vresnost, ki se mu prikaže je interval, ki se prav tako zapiše na list

3. učenec v skupini vrže 3 kocke, ki se jih sešteje in se uporabi kot končno vrednost, ki se zapiše na list

Naslednji korak je, da narišemo en številski trak. Tu določimo začetno in končno vrednost in vsa števila, ki jih je določil interval.

To nato realiziramo v scratchu. Torej uporabimo pravilne bloke, da s temi 3 števili, ki smo jih dobili s pomočjo kock, preverimo, če kar smo označili na traku pravilno ali napačno.

 

Na koncu jim dam še delovni list na katerem so 3 vaje: delovniList1proj

Viri:

https://code.org/curriculum/course4/8/Teacher

(Skupno 39 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost