AKTIVNOST KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE
Izbrano orodje: KODU
Za aktivnost KV3 sem izbrala orodje Kodu.
NAVODILA ZA UČENCE
Program imaš že naložen. Odpri ga in klikni na Load World. Poišči First Tutorial in klikni Play. Tvoja naloga je da, ko imaš vse pripravljeno (podrobnejša navodila v Wordu) napišeš program, ki bo Koduju dal naslednja navodila: Ko Kodu zagleda jabolko naj se premakne proti njemu in ko se dotakne jabolka, ga poje.
CILJNA PUBLIKA
Ciljna publika so učenci drugega vzgojno izobraževalnega obdobja, ni potrebnih predznanj, saj se šele začnejo to učit. Kodu se zasnovan tako, da popolnoma temelji na ploščicah, s katerimi potem programiramo. Ploščiče predstavljajo dogodke, dejanja in predmete in so nekakšen most med uporabnikovim resničnem svetom in abstraktno naravo računalniškega programiranja.
UČNI CILJI
- razvijajo ustvarjalnost, natančnost in logično razmišljanje
- spoznajo koncepte programiranja z uporabo interaktivnega okolja za razvoj iger
- uporabijo osnovne korake programiranja (when, do)
- izdelajo preprost program
Realizirana naloga
Viri
Kodu Game Lab. (b. d.) https://www.kodugamelab.com/
Batagelj, V. (2002). Učni načrt, Izbirni predmet: program osnovnošolskega izobraževanja, Računalništvo: [urejanje besedil, računalniška omrežja, multimedija] (1. natis). Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport; Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf
AKTIVNOST KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE by Pia is licensed under CC BY-SA 4.0