KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE
Okolje
Za okolje, v katerem bi učencem dal nalogo, sem si izbral Blocky, katerega slovensko verzijo se dobi na povezavi: https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/editor.html. Učenci bi si lahko pri nalogi pomagali tudi z e.učbenikom na povezavi: https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/index.html.
Naloga
Naredite program, ki bo izrisal poljubni n-kotnik. Torej če v programu število kotov nastavimo na 6, bo izrisal 6-kotnik, če nastavimo na 4, bo izrisal 4-kotnik, itd. Za risanje uporabite želvo.
Namig: Za večjo preglednost definirajte več spremenljivk.
Ciljna publika
Ciljna publika so učenci 3. triade osnovne šole, ki obiskujejo izbirni predmet “Multimedija” in so se pri matematiki že učili o kotih v večkotnikih, torej znajo pravilno izračunati kote pri poljubnem večkotniku. Naloga je po zahtevnosti težja in je namenjena za bolj napredno programiranje.
Učni cilji
Splošni učni cilj:
- pridobivajo sposobnost samostojnega reševanja problemov.
Operativna cilja:
- Učenci znajo pravilno napisati algoritem za izračun kotov v večkotniku
- Učenci znajo pravilno uporabiti želvo
Rešitev naloge
Viri
Učni načrt, Program osnovna šola, Računalništvo (Neobvezni izbirni predmet). Pridobljeno 3.4.2021 iz https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf