PN 4: Formativno preverjanje znanja s pomočjo digitalne tehnologije

Za 4. projektno nalogo podobno kot pri 1. in 2. se bom pri tej nalogi osredotočil na preverjane operativnih ciljev iz sklopa ALGORITMI. FPZ sem pripravil s pomočjo 3 aplikacij: h5p, WordMint, Lichess in Quizizz.

Operativni učni cilji:

  • zapišejo definicijo pojma algoritem * (Algoritem 1, Algoritem 2, Algoritem 4)
  • zapišejo vsakdanji problem kot zaporedje korakov * (Algoritem 3)
  • algoritem zapišejo s pomočjo navodil v preprostem jeziku * (Quizizz)
  • sledijo algoritmu, ki ga je pripravil nekdo drug ** (Quizziz)
  • povežejo več algoritmov v celoto, ki rešijo problem ** (Quizziz

(*=temeljna naloga, **=zahtevna naloga)

Algoritem 1 – H5P.com

Algoritem 1 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

https://dokanee.h5p.com/content/1292292200972887457

Algoritem 2 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

https://dokanee.h5p.com/content/1292292207692822667

Algoritem 3 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Algoritem 4 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Algoritem 4-rešitve © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Učencem dam navodila naj odprejo to povezavo: Naučimo se šah – z igranjem! • lichess.org.

algoritem pri šahu 1 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Učenci dobijo navodila za reševanje poglavja ŠAHOVSKE FIGURE. (rešijo trdnjava, lovec, kralj – tisti, ki želijo oz. so hitri lahko rešijo še kraljica, skakač, kmet).

algoritem pri šahu 2 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Pri tej nalogi tudi že pridejo v stik z optimizacijo algoritma (obstaja več možnih načinov kako s trdnjavo poberemo 3 zvezdice).

algoritem pri šahu 3 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Če izberejo takšno pot bodo dobili 2 zvezdici, saj potrebujejo 4 korake.

algoritem pri šahu 4 © 2024 by Domen Tisaj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Če pa izberejo takšno pot, pa bodo v 3 korakih pobrali vse zvezdice in bodo nagrajeni 3 zvezdicami. Ko uspejo rešiti poglavje do konca, lahko še poskusijo pridobiti vse zvezdice.

Za na konec pa učenci skupaj rešujejo še kviz iz Quizziza na temo algoritmov.

https://quizizz.com/admin/quiz/66633fb212c3ee0a319003ab?source=quiz_share

(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost