PN4: Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja

Tematski sklop, ki sem si ga izbral za izvedbo 4. projektne naloge je Enote računalniške strojne opreme, ki sodi v predmet Računalništvo v 3. triletju.

Učni cilji

  • Učenci razumejo razliko med strojno in programsko opremo,
  • Učenci znajo našteti enote računalniške strojne opreme,
  • Učenci razumejo glavne naloge in delovanje enot strojne opreme,

Interaktivni učbenik

Teoretično predstavitev sem pripravil s pomočjo OneNote.

Preverjanje znanja

Znanje sem preveril s pomočjo Kahoota

Analiza orodij

OneNote

Storitev OneNote je povezana s svojim namenom in je primerna za učence saj je pregledna in preprosta za uporabo. Mislim, da bi večina učencev že prvič sama znala uporabljati aplikacijo. Aplikacija večinoma omogoča uporabo manj zahtevnih miselnih procesov, kot sta razumevanje in pomnenje. Ne zdi pa se mi, da aplikacija zelo motivira učence za delo, saj ne izgleda preveč privlačna na pogled in nima nekih funkcij, ki bi motivirala učence, zato mislim, da z uporabo te aplikacije učenci ne bi kazali velikega napredka. Mislim, da ima aplikacija sicer dovolj uporabnih funkcij, da bi z njeno uporabo dosegali učne cilje, ne bi bila pri tem tako uspešna kot kakšne druge aplikacije. Velika prednost je tudi ta, da si aplikacije ni treba nalagati, ampak je prosto dostopna na internetu s prijavo. Kot učitelj storitve OneNote verjetno ne bi uporabljal, saj se mi interaktivni učbenik ne zdi boljša opcija od klasičnega učbenika. Na računalniku je poleg učbenika preveč distrakcij.

Enote računanlniške strojne opreme

Kahoot

Storitev Kahoot se mi je že od nekdaj zdela najbolj primerna aplikacija za ponavljanje in utrjevanje znanja. S svojo privlačnostjo in preprostostjo mislim, da je všeč prav vsem. Ima vse funkcije, ki jih potrebuješ za kviz, je prilagodljiva, učenci pa dobijo takojšno, točno povratno informacijo. Veliko prispeva tudi k motiviranosti učencev, saj je prisotna tekmovalnost in na koncu nagrada – mesto na odru za zmagovalce. Zahtevnost nalog je lahko v zelo širokem obsegu – od nalog priklica, razumevanja, do težjih, problemskih nalog. Zaradi motiviranosti, mislim da je tudi napredek precejšen. Možno je tudi sodelovanje – kviz v parih, skupinah. Vprašanja so lahko navezana na katero koli snov. Slabost je mogoče ta, da si lahko učenci izberejo poljubno ime in tako učitelj ne ve komu gre dobro in komu slabo.

Kahoot

Viri

PN4: Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja © 2022 by Luka Frelih is licensed under CC BY-ND 4.0

(Skupno 85 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost