KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE

Tema

Izbrala sem si okolje Scratch, ki je primeren tudi za mlajše, saj za uporabo ne potrebujejo znanja angleščine.

Definicija naloge

V Scratchu ustvarite nov projekt, kjer boste ustvarili spodnjo sliko. Slika je sestavljena iz devetih kvadratov. Po vsakem narisanem kvadratu se obrnemo za 40 stopinj. Dolžina stranice kvadrata je 100 korakov. Kvadrati se narišejo ob pritisku na zeleno zastavico. Ob pritisku na tipko “presledek” pa se stanje resetira, kar pomeni, da se slika obriše, mi pa smo nazaj obrnjeni v prvotno smer (90 stopinj) in smo na prvotnem mestu (x = 0, y = 0).

Za dodatno nalogo sestavite sliko iz večih kvadratov. Pri tem morate biti pazljivi na kot, pod katerim se obrnemo po vsakem narisanem kvadratu.

Ciljna publika: Učenci 3. triletja, pri izbirnem predmetu računalništvu. Za reševanje naloge potrebujejo povezavo do spleta, hkrati pa morajo poznati kote.

Učni cilji

  • Učenci razumejo pojem algoritem.
  • Učenci znajo zapisati algoritem s programom.
  • Učenci so zmožni grafične predstavitvene scene.
  • Učenci so zmožni ustvarjanja animacij.
  • Učenci razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema.

Rešitev naloge

Opomba: Ni pomembno katero figuro izberejo za risanje. Pomembno je le, da jo na začetku skrijejo.

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost