8. AK: e-Šolstvo
Kaj ste testirali?
Pri nalogi smo testirali dve okolji (Lo.Polis in eAsistent). Gre za orodja, ki nam pomagajo pri načrtovanju(urnik, obvestila, kontektne informacije) in vodenju evidenc(ocene, izostanki, prijave).
V Lo.Polisu sem testiral: Dodajanje učnih ur na urnik, dodajanje ocen in domačih nalog, razvrščanje učencev k določenim predmetom, dodajanje opominov in urejanje profilov učencev.
V eAsistentu pa: Dodajanje učnih ur, pisanje povzetkov učnih ur, umeščanje učnih ur v urnik, vpisovanje manjkajočih učencev, dodajanje domače naloge, pisanje pohval in graj učencem, pisanje letne priprave in vpisovanje (pisnih in ustnih) ocen.
Večinoma je vaja potekala brez zapletov, le pri Lo.Polisu mi je občasno javljalo napake, na primer pri vpisovanju ocen.
Namen modula, ki ga testirate? (npr. vpis učne ure, manjkajočih, domače naloge, vpis LDN, izpisi …).
DNEVNIK služi sledečim namenom: dodajanju učnih ur na svoje mesto, dodajanje snovi v opis posamezne učne ure, popis izostankov manjkajočih učencev na določeno učno uro in dodajanje domače naloge. Modul ima tudi možnost dodajanja raznih pohval ali pripomb.
REDOVALNICA služi vpisovanju ocen. Ločimo lahko ustne in pisne. Dodajamo lahko tudi ocenjevanja znanja.
V modul LETNA PRIPRAVA vpisujemo opise in načrtovanja učnih ur, ki jih bomo v tekočem šolskem letu izvedli.
S pomočjo modula ODDELEK učencem dodamo nek predmet.
Primerjava med storitvama e-Asistent in Lo.Polis na osnovi prve izkušnje z uporabniškim vmesnikom. Intuitivnost uporabljenega modula.
Čisto po izgledu (s tem mislim na barve, ikone, dizajn, razporejenost…) mi osebno bolj ustreza eAsistent, in to kar dosti pripomore k temu, da se tudi bolj znajdem.
Po drugi strani pa se zdi, vsaj v začetku, da ima eAsistent več modulov, kar na prvi pogled povzroči malce zmede. Verjamem, da bi lahko obladal delovanje in funckionalnosti obeh že po nekaj dneh (gotovo pa tednih), tako da tu ne vidim bistvene razlike med njima, kar se tiče uporabe na dolgi rok. Menim pa, da bi se v začetku bolje znašel v Lo.polisu.
To se je v resnici tudi potrdilo, ko sem izpolnjeval predpisane naloge iz delovnega lista in sem na trenutke iskreno rečeno, kar zares potreboval vodič, ki je bil pripet zraven ob aktivnost, večino časa pa je vselej bilo intuitivno.
Osebno mnenje.
Zdi se mi, da obe okolji zajameta bistvo in kvalitetno služita svojemu namenu – digitalizaciji redovalnice in organizacijskega dela šolanja. Konec koncev to potrjuje tudi dejastvo, da se v šolah uporabljata v praksi.
V splošnem menim, da je bila vaja poučna. Gotovo je bilo to zame nekaj novega in nekaj, kar sem se tudi spraševal kako v praksi deluje, vendar se sam nisem nikoli podal raziskovati raznih storitev eAsistenta in funkcionalnosti okolja. Za Lopolis nisem niti vedel da obstaja in mi je to razširilo obzorja.
This work by Blaž Klinec is licensed under CC BY-NC-ND 4.0