PROJEKTNA NALOGA 2: MULTIMEDIJA
Izbrala sem si temo programiranje v Scratchu, za učence tretje triade (9. razred).
Operativni učni cilji
Učenci:
- znajo rešiti enostaven problem z uporabo zanke
- glede na sestavljene ukaze presodi, kdaj se bo izvedla vsebina uporabljene zanke.
Interaktivni videoposnetek povezan s H5P in dopolnjenimi vprašanji:
Viri
- H5P pridobljeno dne 14.6.2021 s https://h5p.org
- Krajnc, R. (2013) Neobvezni izbirni predmet: Računalništvo. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 14.6.2021 iz https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf
- Scratch pridobljeno dne 14.6.201 s https://scratch.mit.edu
- YouTube pridobljeno dne 14.6.2021 s https://www.youtube.com
Projektna naloga 2 © 2021 by Tia Vrhovec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0