Algoritmično razmišljanje – Zmrznjenka

Operativni cilji:

  • razumejo pojem algoritem
  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov
  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug
  • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku
  • razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema
  • prepoznajo in znajo odpraviti napake v svojem programu
  • znajo načrtovati in realizirati rešitev

Aktivnosti in izvedba:

Naloga je primerna za drugo triado torej 4., 5. in 6. razred in sicer spada k predmetu računalništvo, kot neobvezni izbirni učni predmet.

Učna ura bi se začela tako, da bi izbrala enega prostovoljca, ki bi bil v vlogi “Else”, ostali pa bi mu po vrsti po klopeh dajali navodila kako priti iz enega konca razreda na drugega, sama pa bi postopek pisala na tablo. Ko bi učenca pripeljani do cilja, bi skupaj zapisali vse ukaze, ki so se pojavili v sami kodi. To bi predstavljalo osnovne korake za nadaljnjo izvedbo. Potem bi razdelila učni list, kjer bi reševali 1. in 2. nalogo individualno, nato pa bi jih za 3. in 4. nalogo razdelila v pare. 4. naloga se navezuje na sam program, ki ga po končanem učnem listu pričnemo reševati na spletni strani Elsa drsa. Naloge se stopnjujejo po težavnosti.

Učni list:

Računalništvo

 

(Skupno 63 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost