RAČUNALNIŠKA OMREŽJA IN ROID

OŠ HORJUL: Šola uporablja vse storitve, ki jih ponuja Arnes AAI, oblak 365, Arnes predal (elektronska pošta, prostor za datoteke in prostor za lastno statično spletno stran) in Arnes spletno pošto. Spletna učilnica je urejena preko Arnes spleta.

OŠ LAVA: Spletna učilnica deluje v sistemu Moodle, urniki pa v okviru eAsistent-a. Uporabljajo še nekaj lokalnih spletnih strani na svojem naslovu.

OŠ MILANA ŠUŠTARŠIČA: Spletna učilnica je organizirana preko lokalnega naslova. Za E-redovalnico in E-sporočila uporabljajo Lo.Polis, koristijo pa tudi storitev Office 365.

OŠ HUDINJA: Spletno učilnico, E-zbornico in E-redovalnico imajo organizirano na lokalnih naslovih. Pri odjavi malice pa uporabljajo eAsistent.

OŠ FRANA ROŠA: V okviru knjižnice uporabljajo sistem COBISS. Spletna učilnica je urejena preko Arnes spleta, preko google site je vzpostavljenih nekaj spletnih strani (za posamezne predmete, naravoslovne dneve, dan zdravja, itd.), na spletni strani pa imajo učenci, učitelji in starši veliko uporabnih povezav za delo, izobraževanje, informacije, itd.

 

ROID mora biti dobro digitalno pismen, poznati različne domene, ki so namenjene storitvam, še posebej pa tiste, ki jih šola uporablja. Sodelovati mora predvsem z ravnateljem, podravnateljem in drugimi, ki so zadolženi za urejanje teh storitev. Hkrati pa, zaradi organizacije in usklajevanja, tudi z vsemi ostalimi učitelji na šoli. Namen uporabe storitev je lažja administracija, organizacija, obveščanje in sodelovanje tako med zaposlenimi na šoli, kot tudi s starši in učenci. Sama menim, da je smiselno uporabljati domene, ki so nam ponujene, saj je tako administracija lažja. Meni so najbližje Arness splet, Moodle in eAsistent, zato mislim da bi se odločila za te možnosti. Pri urejanju knjižnice pa bi uporabila COBISS, saj je preko njega urejena večina knjižnic po Sloveniji.

(Skupno 60 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost