PN1: Algoritmično razmišljanje

Algoritmično razmišljanje

Potek učne ure: Učna ura neobveznega izbirnega predmeta Računalništvo 2. triletja (4., 5. in 6. razred) na temo algoritmično razmišljanje, bi potekala v računalniški učilnici. Učno temo bi učiteljica uvedla z uvodno motivacijo. Postavila bi vprašanje: “Kako poteka vaša pot v šolo?” in učence vodila z diskusijo, katere cilj bi bil učencem predstaviti osnovne pojme algoritmičnega razmišljanja: koraki, zaporedje, logično razmišljanje, algoritem.  Pozorna bi morala biti na miselne procese učencev, najpomembnejše na razumevanje algoritmičnih konceptov; torej, da učenčeva pot poteka po zaporednih korakih, eno opravilo za drugim (vzamem torbo, obujem čevlje, sprehodim se do avtobusne postaje, grem na avtobus, pokažem karto in podobno). Ko bi bila učiteljica prepričana, da so osnovne koncepte usvojili, bi se učenci preizkusili v spletni igri Teci, Marko. Učenci bi si izbrali poljuben lik (Marka ali Sofijo) ter začeli z igranjem stopenj pod “tropsko” ikono. V tem sklopu bi se obvezno preizkusili v igranju do vključno 7. stopnje, igranje v nadaljnjih stopnjah pa bi bilo izbirno za hitrejše in zainteresirane učence. V sklopu pod “zimsko” ikono bi se obvezno preizkusili v stopnjah do vključno 3. stopnje, nadaljevanje pa bi bilo ponovno izbirno. Ob zaključku igranja, po približno 20 minutah, bi se preizkusili še na učnem listu: Algoritmično razmišljanje. Prva in druga naloga na učnem listu bi bila obvezna za vse, dodatna naloga pod prvo in tretja naloga pa sta namenjeni hitrejšim in sposobnejšim učencem.

Umeščenost v učni načrt: Neobvezni izbirni predmet Računalništvo v osnovni šoli, 2. triada (4., 5. in 6. razred). Izbrana učna vsebina so Algoritmi. Operativni cilji iz učnega načrta, postavljeni za učno uro:

Učenci:

  • razumejo pojem algoritem
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov
  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo
  • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku

Viri: 

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 67 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost