Scratch
Naloga bi bila, da z mačko poskusimo uloviti miš. Ciljna publika je tu 6.razred.
Učni cilji:
- učenec zna s pomočjo blokov ustvariti igro
- učenec razume osnovne koncepte koordinatnega sitema
To bi začeli s tem da ustvarimo 2 lika: mačko in miš. Najprej sprogramiramo miš. Določimo ji začetne vrednosti: koordinate 140, -140 in smer gor. Tu naprej ustvarimo zanko, kjer so bo pomikala po x in y osi v krogu.
Nato moramo sprogramirati mačko. Tu nastavimo da vsakič ko je pritisnjena smerna tipka, se lik premakne v to smer.
Edino kar nam sedaj še ostane je, da ko mačka ulovi miš. in ko se to zgodi mačka izpiše njami, miš pa zgine. tu imamo 2 bloka en je izpis drugi je pa skrij. kar pomeni da bomo morali pri začetku programa miši še dodati blok pokaži.
Povezava do scratcha: https://scratch.mit.edu/projects/230720430/