SCRATCH

IGRA UJEMI

NAVODILA: Ustvari igro, v kateri loviš padajoče stvari. Sam si lahko izbereš predmet ki pada, ozadje in s čim boš predmet lovil. Vsakič ko predmet ujameš, to poudari z zvočnim efektom (po lastni izbiri).

Naloga se izvaja v programskem okolju Scratch in je namenjena učencem tretje triade, ki že poznajo osnovne funkcije Scratcha (kako izbrati objekt, nastaviti ozadje) in vedo kako ter zakaj izvajati procedure. Naloga spada v učni načrt za neobvezni izbirni predmet v tretji triadi osnovne šole, v poglavji o programih in algoritmih.

Učni cilji za učence: Z nalogo se boš naučil problem razdeliti na več delov in rešil vsakega posebej. Utrdil boš ponavljanje določenih korakov ter postavil pogoj, kaj se zgodi, če padajočo stvar ujameš.

REŠITEV:

Izberi predmet, ki naj pada (na primer jabolko). V Scratchu like in objekte imenujemo ‘figure’. Nato si izberi ozadje, ki ti je všeč (na primer gozd).

Izberi figuro s klikom na sličico in ji povej, naj gre na naključni položaj na vrhu ekrana.

Padec figure omogočiš tako, da v ‘y spremeni’ vpišeš negativno število, da se bo figurica pomikala navzdol. Ko figura doseže dno, se vrni nazaj na vrh. 

Nato dodaj lovilca (izberi na primer posodo) in uporabi smerne tipke za premikanje lovilca nazaj in naprej. 

S klikom na sličico izberi padajoči objekt in izdelaj skripto za lovljenje objekta. 

Realizirano nalogo si lahko ogledaš TUKAJ.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

 

 

(Skupno 116 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost