Učno gradivo za učence 2. triletja za razvijanje računalniškega mišljenja – aplikaciji Teci Marko in Lightbot:Code Hour

Za obravnavo učnega sklopa algoritmi iz učnega načrta neobveznega izbirnega predmeta računalništvo sem si izbrala aplikaciji Teci Marko! in Lightbot:Code Hour, s pomočjo katerih bi učenci spoznali delovanje samih algoritmov in bi razvijali računalniško mišljenje. Na podlagi tega sem pripravila učno uro v obliki blok ure za učence 2.triletja.

Operativni učni cilji

  • Znajo povezati več delčkov v program znotraj aplikacije, ki reši neki problem
  • Prepoznajo in znajo odpraviti napake v podanem programu
  • Sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug
  • Znajo načrtovati in realizirati rešitev
  • Znajo analizirati program in ga razumeti
  • Algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku
  • Znajo problem razdeliti na več manjših problemov

Gradivo z razlago učne snovi

Algoritmi in računalniško mišljenje by Jerneja Kropar is licensed under CC BY 4.0

Podano učno gradivo bi uporabila za razlago snovi (trajanje:10 min).

Navodila za delo in izvedbo aktivnosti

Aktivnost Vodenje slepega (trajanje:15 min)

Preden bi učence seznanila z aplikacijama, bi jim za uvodno aktivnost predstavila Vodenje slepega. Eden izmed učencev bi se javil, da bi bil “slepi” oz. bi imel prevezane oči, ostali pa ga bodo morali voditi po učilnici. “Slepec” se postavi na začetek učilnice, naloga ostalih učencev pa je ta, da mu podajo ustrezna navodila, da bo na koncu prišel do konca učilnice. Naloga “slepca” je seveda ta, da sledi tem navodilom. Lahko mu podajo naslednje korake: 1 korak naprej, 1 korak nazaj, obrni se levo, obrni se desno. Mize in stoli pri tem predstavljajo ovire na poti.

Aktivnost z aplikacijo Teci Marko! (trajanje:20 min)

Najprej bi si pogledali aplikacijo Teci Marko, do katere se lahko dostopa preko interneta. Učenci bi reševali naloge 1-12. Tisti, ki bi bili hitrejši, bi šli reševat naloge na naslednjih stopnjah aplikacije. Medtem pa bi hodila naokoli in opazovala učence, kako jim gre in jim pomagala, če bi se jim zataknilo. Sproti bi jih opozarjala, na kaj morajo paziti pri posamezni nalogi.

Povezava do aplikacije: https://runmarco.allcancode.com/

Aktivnost z aplikacijo Lightbot:Code Hour (trajanje:20 min)

Učenci bi si na računalnike namestili igro Lightbot:Code Hour. Potem bi samostojno reševali naloge iz nivoja Osnove. Tisti, ki bi bili hitrejši, bi šli reševat naloge iz nivoja Postopkov in Zank. Medtem bi hodila naokoli in jih opazovala ter jim pomagala, če se jim kje zatakne. Sproti bi jih opozarjala, na kaj morajo paziti pri posamezni nalogi.

Povezava do aplikacije: https://lightbot.com/hour-of-code.html

Uporabne povezave:

Preverjanje znanja(trajanje:15 min)

Ko bi odigrali obe aplikaciji, bi jim dala za rešit učni list, s katerim bi preverila, če so usvojili zastavljene učne cilje.

UCNI-LIST-1 by Jerneja Kropar is licensed under CC BY 4.0

UCNI-LIST-resitve-1 by Jerneja Kropar is licensed under CC BY 4.0

Viri

(Skupno 57 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost