4. AK: Multimedija in ROID

šolski časopis

šolski časopis by trnik’s is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Delo z multimedijo v vlogi ROID-a

ROID oblikuje šolsko spletno stran, šolski časopis, šolsko spletno kroniko, skrbi za sodobno podobo logotipa, obrazcev, fotografira, posname dogodke in sodeluje z ostalimi učitelji pri pouku (pomaga pri zajemanju fotografij, videov,…)

Za delo z multimedijo potrebuje znanja iz urejanja rastrskih in vektorskih slik, ustvarjanje logotipa, zajemanja fotografij, videov in zvoka. Potrebuje tudi znanje o postavitvi, urejanju in delovanju spletnih strani in znanje iz likovnega področja (o barvah, različnih barvnih modelih, harmoniji barv). Potrebuje znanje o različnih formatih slik, videa, zvoka, saj bo tako zmožen presoditi kateri format je primeren ob dani situaciji (presoja med velikostjo in kvaliteto). Ob poznavanju delovanja spletnih strani in kako jih uporabniki uporabljajo bo zmožen presoditi primernost multimedijskih vsebin za digitalno objavo.

Menim, da bi pri oblikovanju spletne strani, šolskega časopisa, šolske kronike bila zaželena medpredmetna povezava z likovno vzgojo, slovenščino. Tako bi ROID od učitelja likovne vzgoje prejel še dodatno strokovno znanje s področja oblikovanja, učenci pa bi lahko pri pouku likovne vzgoje ustvarjali naslovnico za šolski časopis. Učitelj slovenščine bi napisano lektoriral, saj mora biti spletna stran lektorirana. Pri delu z multimedijo menim, da bi morali biti vključeni vsi učitelji, tako bi svojim učencem lahko nudili dodatno razlago, ponazoritev snovi in s tem pomagali pri doseganju učnih ciljev in morda navdušili kakšnega izmed učencev za lastno raziskovanje. Pomembnost kakovostih multimedijskih vsebin se je pokazala ravno med pandemijo.

Viri:

Free-Photos, Pixabay License, https://pixabay.com/photos/books-stack-library-bookshelves-768426/

StarGlade, Pixabay License, https://pixabay.com/vectors/book-read-reading-literature-4109187/

OpenClipart-Vectors, Pixabay License, https://pixabay.com/vectors/animal-bird-eagle-flight-flying-2026876/

(Skupno 28 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost