PN4: SPLETNO UČNO GRADIVO IN FORMATIVNO PZ
Za četrto projektno nalogo sem izbrala temo računalniško mišljenje, ki se obravnava v 2. triadi pri neobveznem izbirnem predmetu računalništvo.
Operativni učni cilji:
Učenci:
- znajo našteti faze procesa reševanja problema,
- znajo za podano nalogo izluščiti bistvo problema,
- znajo problem razdeliti na več manjših problemov,
- znajo ugotoviti kateri podatki so pomembni in napisati navodila (algoritem),
- znajo uporabiti znano strategijo v novih okoliščinah.
Interaktivni učbenik: Računalniško mišljenje
Preverjanje znanja: Kviz o računalniškem mišljenju
Za izdelavo interaktivnega učbenika sem uporabila Microsoftov program OneNote, ki je del Office 365. Program sem izbrala, saj je zelo preprost za uporabo, pregleden in sistematičen, kar je pomembno tudi za učence, ki jim je učbenik namenjen. Program vsebuje malo funkcij za samo oblikovanje učbenika. Dobro je, da je program del oblačne storitve, saj ga zato lahko dopolnjuje in spreminja več oseb in do nje lahko povsod dostopamo. Všeč mi je, da program dobimo skupaj z ostalimi programi Office 365 in dodatno prijavljanje ni potrebno.
Kviz sem izdelala v programu Quizizz. Izdelava kviza je bila zelo preprosta. program ima ravno prav funkcionalnosti, da lahko kvalitetno oblikujemo kviz. Pogrešala sem le možnost oblikovanja True/False vprašanj. Tekom reševanja kviza učenci takoj pridobijo povratno informacijo o pravilnosti rešitev. Menim, da je ponavljanje snovi s kvizom predstavlja učencem še dodatno motivacijo. Program ima visoko stopnjo prilagodljivosti, saj omogoča spreminjanje in prilagajanje vsebine v skladu s potrebami. Če učitelj v kviz vključi vprašanja, ki so zahtevnejša, pri učencih spodbuja uporabo višjih miselnih procesov.
VIRI:
- Computational thinking. (b.d.). Pridobljeno 26. 6. 2021 s: https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zpp49j6/revision/1
- Juni. (2020). How to Introduce Computational Thinking to Kids. Pridobljeno 26. 6. 2021 s: https://junilearning.com/blog/guide/how-to-introduce-computational-thinking-to-kids/
- Krajnc, R. (ur.). (2013) Neobvezni izbirni predmet: Računalništvo. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno 16.6.2021 s Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf
- Learning equip.com. (2019). The One About Pattern Recognition in Computational Thinking. Pridobljeno 26. 6. 2021 s: https://equip.learning.com/pattern-recognition-computational-thinking/
- Learning equip.com. (2019). The One About Decomposition in Computational Thinking. Pridobljeno 26. 6. 2021 s: https://equip.learning.com/decomposition-computational-thinking/
- Leen-Kiat S. in Shell D. F. (2015). Integrating Computational Creativity Exercises into Classes. DBER Speaker Series. University of Nebraska – Lincoln. Pridobljeno 26. 6. 2021 s: https://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?referer=https://www.google.com/&httpsredir=1&article=1081&context=dberspeakers
Slike v interaktivnem učbeniku sem izdelala sama ali pa jih našla na strani Pixabay. Pod vsako sliko je zapisan vir.
SPLETNO UČNO GRADIVO IN FORMATIVNO PZ by METAM is licensed under CC BY-NC 4.0