KV3: SCRATCH IN ALTERNATIVE
Tema
Izbrala sem si okolje Scratch, ki se nahaja na povezavi: https://scratch.mit.edu. Scratch je preveden v slovenščino, zato ga lahko uporabljajo tudi učenci, ki v veliki meri še ne razumejo angleščine.
Naloga
V Scratchu bodo učenci izdelali nalogo po navodilih:
Naredite nov projekt, kjer se bo na sredini začelo spiralo. Za narediti novo črto ustvarite blok, z enim vhodom, katero bo določalo dolžino črto. Črta je poljubne barve in debeline 1. Na koncu vsake črte pa je pikicia, ki ima debelino 10. Ko se program začne naj zbriše vso nastalo vsebino in začne risati na novo. Spiralo ima 30 črt, katere so razporejene čez 360 stopinj. Prva narisana črta je dolga 20, vsaka naslednja črta pa je za 4 daljša od prejšnje.
Ciljna publika: Učenci 3. triletja, pri izbrinem predmetu računalništvo. Potrebna je povezava do spleta.
Učni cilji:
- razumejo pojem algoritem
- znajo algoritem zapisati s programom
- so zmožni grafične predstavitve scene
- so zmožni ustvarjanja animacij
Rešitev naloge
Delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno_brez predelav 4.0 Mednarodna.
Viri
- Krajnc, R. (2013) Neobvezni izbirni predmet: Računalništvo. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 1.6.2021 iz https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf
- Scratch pridobljeno dne 20.5.2021 iz https://scratch.mit.edu