Aktivnost KV7: Računalniška omrežja in ROID

Izbral sem si analiziranje petih spletnih strani različnih Osnovnih šol.

Analiza :

Ime ŠoleENOTNA IDENTIFIKACIJASPLETNA STRANOBLAČNE STORITVESPLETNA UČILNICAUPRAVLJANJE VIZ
OŠ Dobrovasio.mdmWordpress/ArnesE-asistent
Oš Dobravljesio.mdmWordpress//E-asistent
OŠ Polhov Gradecsio.mdmWordpress/ArnesE-asistent
Oš Ivana Cankarjasio.mdmWordpress/ArnesE-asistent
Oš Poljanesvoja domenaWordpress/https://tatjanahladnik.wordpress.com/E-asistent

Refleksija:

V analizi sem opazil monopol E asistenta nad vsemi spletnimi stranmi. Vse spletne strani so bile narejene v WordPressu, skoraj vse so imele domeno pri arnes spletu, edina razlika pa je bila OŠ Poljane, ki je imela svojo domeno.

Osnovna naloga računalnikarja je usmerjena v delo z učenci pri izvajanju učno-vzgojnega procesa z uporabo računalnika. Računalnikar sodeluje pri izvedbi učno-vzgojnega procesa pri tistih predmetih, kjer učitelji predmeta še ne zmorejo sami izvajati pouka z uporabo računalnika, ker suvereno ne obvladujejo postopkov, ki so potrebni za uporabo didaktične programske opreme. Računalnikar se tako skupaj z učiteljem predmeta pripravlja na pouk (tj. za učne ure, ki potekajo s pomočjo uporabe računalniške tehnologije) in sodeluje pri njegovi izvedbi. Z učiteljem se izmenjujeta pri učno-vzgojnem procesu, kar je odvisno od oblike dela (individualno delo, skupinsko delo) in načina dela z informacijsko tehnologijo ter vsebine dela z informacijsko tehnologijo.

Delo ROID-a bo vedno bolj pomembno, saj bo učencem skozi leta naraščala samozavest pri uporabi računalnika. Že sedaj je veliko otrok ogromno časa za računalnikom in s tem si mislijo, da obvladajo vse veščine računalnika. Tukaj bo delo ROID-a najbolj pomebno saj bo učence potrebno poučevati o varnosti na spletu, pravilni uporabi opramske opreme ter o varnem delu za računalnikom

(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost