Aktivnost KV7: Računalniška omrežja in ROID
Izbral sem si analiziranje petih spletnih strani različnih Osnovnih šol.
Analiza :
Ime Šole | ENOTNA IDENTIFIKACIJA | SPLETNA STRAN | OBLAČNE STORITVE | SPLETNA UČILNICA | UPRAVLJANJE VIZ |
---|---|---|---|---|---|
OŠ Dobrova | sio.mdm | Wordpress | / | Arnes | E-asistent |
Oš Dobravlje | sio.mdm | Wordpress | / | / | E-asistent |
OŠ Polhov Gradec | sio.mdm | Wordpress | / | Arnes | E-asistent |
Oš Ivana Cankarja | sio.mdm | Wordpress | / | Arnes | E-asistent |
Oš Poljane | svoja domena | Wordpress | / | https://tatjanahladnik.wordpress.com/ | E-asistent |
Refleksija:
V analizi sem opazil monopol E asistenta nad vsemi spletnimi stranmi. Vse spletne strani so bile narejene v WordPressu, skoraj vse so imele domeno pri arnes spletu, edina razlika pa je bila OŠ Poljane, ki je imela svojo domeno.
Osnovna naloga računalnikarja je usmerjena v delo z učenci pri izvajanju učno-vzgojnega procesa z uporabo računalnika. Računalnikar sodeluje pri izvedbi učno-vzgojnega procesa pri tistih predmetih, kjer učitelji predmeta še ne zmorejo sami izvajati pouka z uporabo računalnika, ker suvereno ne obvladujejo postopkov, ki so potrebni za uporabo didaktične programske opreme. Računalnikar se tako skupaj z učiteljem predmeta pripravlja na pouk (tj. za učne ure, ki potekajo s pomočjo uporabe računalniške tehnologije) in sodeluje pri njegovi izvedbi. Z učiteljem se izmenjujeta pri učno-vzgojnem procesu, kar je odvisno od oblike dela (individualno delo, skupinsko delo) in načina dela z informacijsko tehnologijo ter vsebine dela z informacijsko tehnologijo.
Delo ROID-a bo vedno bolj pomembno, saj bo učencem skozi leta naraščala samozavest pri uporabi računalnika. Že sedaj je veliko otrok ogromno časa za računalnikom in s tem si mislijo, da obvladajo vse veščine računalnika. Tukaj bo delo ROID-a najbolj pomebno saj bo učence potrebno poučevati o varnosti na spletu, pravilni uporabi opramske opreme ter o varnem delu za računalnikom