KV3: SCRATCH
Navodilo naloge: Cilj naše naloge je pripeljati dekle ali fanta (izberete si sami) iz mesta na morje. Dekle/fant pride na idejo, da bi odšel/a na morje. Pokliče taksi, ki ga/jo pobere in odpelje na plažo. Ta se spomni, da bi lahko odšel/a na kavo s prijateljem/ico in tako odide.
Ozadja in figurico si lahko izberete sami. Prav tako poizkusite vključiti več videzov figurice v vašo animacijo. Predlog imate na povezavi.
Nasvet: koordinate figurice lahko ugotovite tudi tako, da figurico z miško postavite na željeno mesto in se vam nato koordinate izpišejo pod slikico.
Naloga se izvaja pri izbirnem predmetu računalništvo (sklop: programiranje). Torej je namenjena učencem tretje triade (sedmi, osmi in deveti razred). Za nalogo je pomembno, da učenec pozna Scratch ali pa ga spoznajo pred to nalogo. Večinoma so ukazi bolj ali manj enostavni in se ponavljajo, tako da lahko učenci hitro razumejo kontekst oz. uporabo. V primeru, da v reševanje vključijo tudi zanko, je potrebno razložiti, kako deluje. Vendar lahko nalogo rešimo tudi brez uporabe le te. Za izvršitev naloge je seveda potrebno imeti orodje Scratch, ki je brezplačen internetni program (torej pogoj za izvršitev naloge je tudi internetna povezava).
Učni cilji:
- Učenec izdela preprost računalniški program
- Učenec sledi zapisanemu programu in ga priredi svojim željam
- Učenec razume preproste računalniške ukaze
Povezave:
Video posnetek zaslona (potek izdelave naloge):
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.