Oblikovanje besedil in delo s podatki v oblaku
REFLEKSIJA
Kaj pokriva učni načrt za Računalništvo v okviru teme oblikovanja besedil in dela s podatki?
Učni načrt zajema predstavitev informacij z več podatki, našteti različne načine zapisa podatkov, v programu ustrezno izbrati in uporabiti ustrezen ukaz, izdelati svoje področje, ga preimenovati in zbrisati, shraniti izdelek na trdi disk in ga natisniti, …
Katere medpredmetne povezave je smiselno načrtovati pri izvedbi?
Katere koli, le da so smiselno povezane med seboj. Na primer s sošolko sva povezali predmete: računalništvo, športna vzgoja in matematika. Razvidno je v priponki spodaj.
Kako bi lahko temo aktualizirali in kakšen doprinos bi takšna aktualizacija imela za učence? Npr. s sodobnejšimi storitvami.
Aktualizirali bi lahko na kakšnem specifičnemu področju, ti je trenutno aktualen. Potrebno bi se bilo pozanimati, kaj se učencem trenutno zdi zanimivo oziroma na kakšen način so pripravljeni učenci delati. Mislim da bi s sodobnejšimi storitvami učence dodatno pritegnili, saj če delamo z njim že z znanimi storitvami ne pridobimo toliko navdušenja oz. težje naredimo neko stvar zanimivo, če jo večina učencev že pozna. Otroci so narejeni po sistemu novejše je boljše in neznano je zanimivo.
Katera znanja potrebujejo učenci iz tega področja in zakaj? Vaše mnenje, ki naj bo argumentirano.
Seveda morajo biti učenci že s seznanjeni s programom, ki bi za zavzeli pri določeni snovi, za lažje delovanje celotnega razreda. Torej bi bilo dobro, da eno uro pred samim izvajanjem aktivnosti namenimo spoznavanju programa oziroma aplikacije, ki se jo v sami aktivnosti uporablja. Dobro je, da se z urejanjem besedila srečajo že kdaj prej oziroma, da postopoma gradimo znanje urejanja besedil.