PN 4: Spletno učno gradivo in formativno PZ

Predmet: Računalništvo (4., 5., 6. razred)

Tematski sklop: Programi

Učni cilji:
Učenci:

  • v program vključijo logične operatorje,
  • znajo uporabiti pogojni stavek in izvesti vejitev,
  • prepoznajo in znajo odpraviti napake v svojem programu,
  • znajo popraviti napako v tujem programu,
  • znajo spremeniti program, da dosežejo nov način delovanja programa,

Interaktivni učbenik

interaktiven učbenik by Nik Trampuš is licensed under CC BY-NC 4.0

Preverjanje znanja:

Kahoot

H5P:

preverjanje znanja by trnik’s is licensed under CC BY-NC 4.0

preverjanje znanja by trnik’s is licensed under CC BY-NC 4.0

Interaktivni učbenik sem ustvaril s pomočjo OneNota.

OneNote sem izbral, saj je primeren za učence in za namen ustvarjanja interaktivnega učbenika. OneNote omogoča visoko stopnjo prilagodljivosti (spreminjanje vsebine, dodajanje slik, povezav). Učenci lahko OneNote zaženejo samostojno ter ga uporabljajo brez prijave (če je deljen javno). Spodbuja uporabo višjih miselnih procesov, vključno z ustvarjanjem, evalvacijo in analizo. S pomočjo interaktivnosti, ki jo lahko vključimo so učenci zelo motivirani, pozorni pa moramo biti, da ne skrenejo s poti.

Interaktivni del učbenika sem izdelal s pomočjo Kahoota in H5P.

Izbral sem H5P, saj je relavantno orodje in primerno za učence. V orodju sem lahko spremenil vsebino in nastavitve v skladu s potrebami učencev. Učenci lahko orodje uporabljajo brez prijave, dosežejo cilje in razvijajo zmožnosti v skladu z učnim načrtom. Orodje omogoča reševanje problemov in tako lahko učenci izkažejo svoj napredek. Orodje omogoča povratno informacijo, ki pa ni idealna. Naslavlja predvsem nivo razumevanja in uporabe.

Kahoot pa sem izbral, saj omogoča sodelovanje na daljavo v realnem času in je zanimiv za učence ter je enostaven za uporabo. Učenci za uporabo potrebujejo prikaz delovanja aplikacije s strani učitelja. Moteče je, ker je omejeno število znakov za besedilo, ki ga želiš vpisati.

Viri:

 Anželj, G., dr. Brank, J., dr. Brodnik, A., dr. Fürst, L., & mag. Lokar, M. (2018). Slikovno programiranje, E-učbenik za uvod v programiranje. Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru. https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/prog/index.html 

Lajovic, S. Python za otroke. (2018) Pasadena 

(Skupno 87 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost