PN 1: Algoritmično razmišljanje

Vsebinski sklop: Algoritem

Operativni učni cilji:

Učenci:

  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo
    • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku
    • znajo algoritem razgraditi na gradnike (podprograme)
    • znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši neki problem
    • razumejo vlogo testiranja algoritma in vedo, da je testiranje orodje za iskanje napak in ne za potrjevanje pravilnosti,
    • primerjajo več algoritmov za rešitev problema in znajo poiskati najustreznejšega glede na dana merila

Aktivnost z aplikacijo Lightbot: Code Hour:

Učenci naj rešijo:

Iz stopnje 1 oziroma sklopa osnove stopnje 1-6

Iz stopnje 2 oziroma sklopa postopki stopnje 1-5

Postopek izvedbe aktivnosti:

Na začetku učitelj predstavi ukaze (naprej ⬆, levo ⮪ ,  desno ⮫), ki jih je pred tem natisnil in jih prilepi na tablo. Ukazi nam bodo pomagali pri reševanju problema. Na tabli je labirint narisan na kvadratni mreži . Na levi strani (spodaj) labirinta je Janezova hiša. Na desni strani zgoraj pa šola. S pomočjo ukazov pomagaj Janezku, da pride do šole.
Učenci lepijo ukaze na labirint. Ko pridejo do šole, napišejo Janezovo pot na tablo. Tako so spoznali ukaze.

Sledi reševanje nalog z aplikacijo Lightbot: Code Hour:

Iz stopnje 1 oziroma sklopa osnove rešijo stopnje 1-6

Iz stopnje 2 oziroma sklopa postopki rešijo stopnje 1-5

Rešujejo učni list za utrjevanje znanja.

učni list by trnik’s is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Navodila za učitelja:

Učitelj pripravi dovolj lističev z ukazi za lepljenje na labirint za uvodno motivacijo.

Pred začetkom ure namesti aplikacijo Lightbot: Code Hour (dostopna na androidu in iOS) na šolske tablice in preveri njeno delovanje, napolni šolske tablice.

Med reševanjem nalog v aplikaciji spremlja delo učencev, jih usmerja z dodatnimi vprašanji.

Pri reševanju učnega lista jih spremlja, jim svetuje, jih usmerja z podvprašanji.

Vodi pogovor ob preverjanju rešitev.

Rešitve stopenj so na voljo tu.

Viri:

Učni načrt za izbirni predmet. Računalništvo. (2002). Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost