KV8: E-šolstvo
Kaj se je testiralo
Na zadnjih kliničnih vajah smo testirali dva sistema za e-šolstvo. To sta e-Asistent in LoPolis. Testirali smo dodajanje učnih ur in dogodkov, dodajanje pohval in graj, dodajanje ocen, napovedovanje ocenjevanja, opravljanje učnih ur, pisanje letne priprave, dodajanje izbirnih predmetov in komuniciranje preko kanalov.
Namen testiranja
Testiranje je namenjeno temu, da se že kot študentje srečamo z raznimi programi za e-šolstvo, ki dandanes postajajo vedno bolj pogosti oz. se uporabljajo že po vseh šolah. S tem ko se prej srečamo in lahko tudi testiramo, vidimo na kakšen način delujejo tej programi, saj jih bomo tudi mi, kot učitelji in kot ROID, v prihodnosti uporabljali.
Primerjava
Dnevnik
V modulu dnevnik lahko dodajamo učne ure in dogodke, zaključujemo/opravljamo ure, dodajamo pohvale in graje in dodeljujemo domače naloge. Pri dodajanju učnih ur in dogodkov, se mi je zdelo, da je LoPolis boljši oz. je lažje in manj zahtevno kot v e-Asistentu (pri kateremu sem imel težave pri dodajanju dogodka). Pri opravljanju učnih ur, sta oba sistema zelo podobna, tako da tukaj ni zmagovalca. Pri dodajanju pohval oz. graj, je boljši e-Asistent, saj za LoPolis sploh ne vem ali je to mogoče (med testiranjem nisem opazil, da bi lahko bilo). Doeljevanje domačih nalog so mi je zdelo lažje v sistemu LoPolis, še posebej pri delu, ko doložiš kdo ima to domačo nalogo za narediti, saj lahko v tem sistemu označiš ali jo dodeljuješ vsem ali samo nekaterim in šele nato, če izbereš le nekatere, dodatno označiš kateri. V e-Asistentu je ta del manj intuitiven, saj tam nimaš izbire, ali daješ vsem ali le nekaterim, vendar že od začetka izbiraš učence, ki morajo narediti domačo nalogo.
Redovalnica
V modulu redovalnica smo testirali dodajanje ocen in napovedovanje ocenjevanja. Pri dodajanju ocen, se mi zdita oba sistema zelo podobna, le LoPolis ima več izbire ocen (ima več kot samo NPS – ima OPR, OPV, NOP in NOC). Pri napovedovanju ocenjevanja se mi zdi, da e-Asistent malo preveč komplicira, saj imaš možnost dodati ocenjevanje znanja in dodati skupinsko ocenjevanje znanja, ki pa sta si zelo podobni, če že ne isti. Ima pa možnost tudi napovedati preverjanje znanja, kar LoPolis ne more.
Letna priprava
Namen sklopa letna priprava je pisanje letne priprave, to pomeni, da napišemo snov, ki jo bomo obravnavali, ki jo lahko razporedimo po učnih urah. Pri temu modulu, se mi je zdel boljši LoPolis, saj se mi je osebno zdelo v tem sistemu lažje dodajanje razporeda snovi. V tem sistemu smo tudi lahko dodali predmet, za katerega pišemo letno pripravo, medtem ko pri e-Asistentu, nisem upal dodati novega predmeta in sem moral pisati razpored učne ure v že prej narejene predmete.
Zaključek
Po zgornjih točkah se mi zdi, da je sistem LoPolis bolj intuitiven in lažji za uporabo, vendar ne ponuja toliko storitev kot e-Asistent. Tukaj pridemo do vprašanja, kaj je bolje, enostavnost ali kvantiteta storitev. Meni osebno se zdi boljša enostavnost, saj se lahko zadovoljim z manj storitvami, če se mi zdijo intuitivne in enostavne za uporabo.