PN3: Oblikovanje besedil in delo s podatki, sodelovanje in delo v oblaku
Izbrala sem si medpredmetno povezavo UBE in matematike na temo delo s podatki.
- učenec smiselno uredi tabelo iz podanih podatkov,
- učenec v programu izbere in uporabi ustrezno funkcijo (SUM, AVERAGE),
- učenec pozna in izračuna aritmetično sredino, modus in mediano,
- učenec zaokroži rešitev,
- učenec rezultate kritično analizira in jih predstavi na ustrezen način s tabelo in z grafikonom,
- učenec ureja podatke v oblačnih storitvah in prepozna osnovne značilnosti dela v oblačnih storitvah.
Metode in oblike dela: Prisotna bi bila metoda pogovora in razlage, demonstracijska metoda, ter uporabljena frontalna in individualna oblika dela.
Uporabili bi Office 365 – Excel (za tabelo) in Qizizz (kviz- za preverjanje znanja).
Najprej bi se z učenci posvetili matematiki in ponovili kako se računa modus, mediana, aritmetična sredina. Skupaj bi pred tablo to ponovili tudi na primeru. Nato bi se učenci usedli vsak za svoj računalnik in dobili nalogo. Pri tej učni uri bi učenci urejali podatke v Excelu. Tam bi najprej smiselno uredili podatke v tabelo in nato s pomočjo programa Excel izračunali vse kar smo prej morali izračunati sami. Za konec bi znanje preverili še s kvizom v programu Qizizz.
Preverjanje znanja: KVIZ
VIRI:
- Labernik, Z. in Flere, D. (ur.). (2002). Učni načrt za izbirni predmet: RAČUNALNIŠTVO. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 7.9.2020 s https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/3-letni-lahko-krajsi/Racunalnistvo_izbirni.pdf
- Štrukelj, A. (ur.). (2011). Program osnovna šola. MATEMATIKA. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 7.9.2020 s https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_matematika.pdf