Aktivnost KV8: E-šolstvo
- Kaj ste testirali?
- Testiral sem posamezne module po navodilih. eAsistent-a sem imel že priložnost uporabljati v praksi na OŠ Dornberk in OŠ Branik, tako da sem predvsem več pozornosti namenil Lo.Polis-u.
- Namen modula, ki ga testirate? (npr. vpis učne ure, manjkajočih, domače naloge, vpis LDN, izpisi …).
- Namen testiranja modulov, je da študentom približamo uporabo spletnih rešitev v šolstvu. Meni osebno se to zdi odličen motivacijski element za nas študente, saj so oe različiti tako Lo.Polis kot eAsistent dovršeni in ponujajo vse (in še več), kar lahko učitelj rabi pri svojem delu. Smiselno je tudi testiranje modulov, saj študenti ponovimo termine, ki jih srečamo pri študiju in tako ponovimo in utrdimo snov, ki jo bomo potrebovali pri svojem delu.
- Primerjava med storitvama e-Asistent in Lo.Polis na osnovi prve izkušnje z uporabniškim vmesnikom (pišite konkretno in argumentirano, npr. lažje, ker je potrebno manj klikov, uporabnik se hitreje znajde, je bolj kompleksno, ne vem čemu služi … in ne je lepši/grši/bolj ali manj uporaben).
- Meni osebno je bolj “domač” eAsistent, saj sem imal že možnost uporabe le-tega. Če ga primerjam z Lo.Polisom ima lepšo grafično podobo in s tem zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo.
- Intuitivnost uporabljenega modula?
- Kljub moji preference, se mi zdtita oba programa zelo intuitivna kar se tiče uporabe in razumevanja in mislim, da se lahko vsak učitelj (četudi ne toliko vešč uporabe računalnika), lahko enostavno znajde v obeh.
- Vaše lastno mnenje, ki naj bo argumentirano!
- Svoje mnenje sem že izrazil, in sicer bolj mi je pri srcu eAsistent, sicer pa nimam pripomb čez Lo.Polis. Oba programa sta intuitivna, dovršena in ponujata vse kar učitelj rabi pri svojem delu. Od šole do šole je odvisno, kaj bo izbrala, od nas učiteljev pa je odvisno ali bomo storitev uporabljali celostno ali površinsko.
- Mogoče bi želel pripomniti samo to, da bi lahko sistem VIZ lahko bil podprt s strani za Ministrstva, lahko bi bila to aplikacija, ki bi združevala vse šole v Sloveniji pod skupni sistem, lahko bi bila brezplačna za šole … Ministrstvo pa bi na takšen način pridobilo dostop do pomembnih statističnih podatkov na nivoju celotnega izobraževalnega sistema (OŠ in SŠ) na nivoju celotne države, kar bi definitivno tudi pripomoglo k ugledu Slovenije v izobraževanju v EU.
Licenca
(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)